Her Name Is Eva in januari 2018

De afgelopen maand kwam er om de dag een artikel online. Dit is de allereerste keer dat ik zo vaak heb geblogd! Omdat er dus heel wat artikelen verschenen, leek het me leuk om ze even op te lijsten. Zo heb je meteen weer heel wat leesvoer!

Januari 2018

Untitled design-45

Ik begon de maand met mijn doelen voor 2018 op te lijsten. Drie keer raden wat het eerste doel was? Juist! Meer bloggen! Dat lijkt alvast goed te gaan. Ik keek ook even terug op het afgelopen jaar en deelde mijn favoriete outfits van 2017 en de 10 leukste foto’s van vorig jaar. Op naar 2018!

Januari 2018-2

Over foto’s gesproken: om de week deel ik op zondag de leukste kiekjes van de afgelopen week. Zo blijven jullie op de hoogte van mijn leven achter de schermen! Je vindt de Picture my Week hier en hier. Nog een persoonlijk artikel vond je op 15 januari: toen vierde ik namelijk mijn verjaardag!

Januari 2018-4

Voor mijn verjaardag kreeg ik trouwens het mooiste cadeau ever: een tasje van Ted Baker! Ik was er zo blij mee, dat ik er een artikel aan spendeerde. Ook liet ik jullie mijn favoriete trui van het moment zien, deze fluffy sweater van Stradivarius.

Untitled design-46

Her Name Is Eva zou niet compleet zijn zonder een aantal beauty-artikels. Zo vertelde ik je alles over mijn nieuwe douchegel van Rituals (die heerlijk ruikt!) en deelde ik mijn favoriete producten van Lush. Ook vertelde ik hoe ik mijn geliefde Rituals-kwasten schoonmaak.

Januari 2018-3

Ook in de categorie ‘creatief bezig zijn’ verschenen er deze maand enkele artikels. Ik leg je uit hoe je (super easy!) zelf een muts kan breien. Ook lees je alles over mijn heel schattig fotoboekje van HEMA. Een ideaal Valentijnscadeau, als je het mij vraagt!

Untitled design-47

Afsluiten deed ik met enkele lifestyle-artikelen. Zo gaf ik je 10 tips voor Boedapest, één van mijn favoriete steden. Ik deelde daarnaast enkele mislukte foto’s, zodat jullie eens goed kunnen lachen! Tot slot liet ik je een supermooie plant zien én geef ik er zelfs eentje weg. Want hoe sluit je deze maand beter af dan met een winactie?

Wat is jouw favoriete artikel van de afgelopen maand?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Her Name Is Eva in januari 2018

Plaats een reactie