2017 in 10 foto’s

Net zoals in 2016, kijk ik terug op het afgelopen jaar. 2017 was voor mij een jaar met heet wat stressmomentjes (zoals het schrijven van mijn thesis of mijn rijexamen afleggen), maar ook heel veel leuke hoogtepunten (zoals afstuderen of mijn reis naar New York). Ik zet de allerleukste momenten om in 10 foto’s!

IMG_6787.JPG

IMG_7064.JPG

Laten we maar beginnen met het allerleukste moment van het afgelopen jaar (of zelfs van de afgelopen vijf jaar): mijn reis naar New York. Na jaren dromen van deze prachtige stad, kon ik the Big Apple nu eindelijk zelf met mijn eigen ogen gaan bewonderen. Ik werd stapelverliefd op New York en kan nu al niet meer wachten om terug te gaan!

IMG_20170708_193459135_HDR-2.jpg

RIMG0127.JPG

In 2017 behaalde ik ook enkele ‘overwinningen’. Ik studeerde af mét onderscheiding en behaalde, na vier jaar en evenveel pogingen, ein-de-lijk mijn rijbewijs. Reden genoeg dus voor een vreugdedansje!

15826514_10208157768842897_8740578381514968523_n

Even een flashback naar het begin van 2017. Hoewel deze foto nog op 31 december werd gemaakt, tel ik hem toch even mee bij 2017. Samen met mijn beste vrienden telde ik af naar het nieuwe jaar!

IMG_5785 kopie.JPG

IMG_5792 kopie.JPG

In april bezocht ik de halfjaarlijkse persdagen, samen met collega-blogsters Isabelle en Laura. Het werd een supergezellige dag, ondanks de kou, waar we heel wat nieuwe merken leerden kennen.

cropped-schermafbeelding-2017-08-02-om-21-28-23

In juni bracht ik voor het eerst een bezoekjes aan Gent. We kuierden de hele dag door historische straatjes en aten heerlijke taart bij Madame Bakster. Nog meer foto’s vind je in dit artikel.

Untitled design-10

In september begon ik (hoogstwaarschijnlijk) aan mijn allerlaatste jaar op kot. Na vijf jaar in Leuven te zitten, komt er nu toch een einde aan een superleuke tijd. Ik geniet dan ook nog eventjes volop van de laatste maanden op kot! Zo ging ik onder andere naar de jaarlijkse Schaats TD, waarbij we urenlang schaatsten op de leukste muziek.

IMG_6116 kopie.JPG

Om af te sluiten, nog even een ode aan mijn boyfriend. Volgende week zijn we vijf jaar samen en dat betekent dat hij al vijf jaar lang mijn grillen en stressbuien heeft overleefd. Ik zou hier ontelbaar vele foto’s van ons twee kunnen plaatsen, maar deze was toch wel één van mijn favorieten van het afgelopen jaar!

Op naar een geweldig 2018!

Liefs, Eva

25 gedachtes over “2017 in 10 foto’s

  1. Pingback: Her Name Is Eva in januari 2018 | Her Name Is Eva

Plaats een reactie