Mijn favoriete nailart-combo: purple glitter

Ik heb een hele hoop nagellakjes en wissel dus vaak van kleur op mijn nagels. Bovendien vind ik het altijd heel leuk om al die mooie nailartcreaties te zien op Pinterest en blogs, maar zelf ben ik er geen held in. Wanneer ik toch ietwat specialere nagels wil hebben, ga ik vaak voor een accentnagel. Deze keer koos ik voor twee van mijn favoriete Essie-lakjes. Zo creëerde ik een nailart-combo van paars met roze glitters!

IMG_1410

IMG_1453

De lakjes die ik gebruikte zijn A Cut Above (roze glitters) en Merino Cool (paars, review kan je HIER vinden) van Essie. Ik vind het beide prachtige lakjes en vooral Merino Cool behoort tot een van mijn favorieten.IMG_1437

Maak jij wel eens nailart? Aarzel niet om je creaties hieronder te delen, ik ben erg benieuwd!

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Mijn favoriete nailart-combo: purple glitter

  1. Ik doe regelmatig nailart, ik vind het zo fijn om te doen! Het zorgt er ook voor dat ik niet meer op m’n nagels bijt, want dan is m’n werk voor niets geweest 🙂
    Hele mooie kleur, die Merino Cool. En accentnagels zijn inderdaad een eenvoudige én leuke manier om je manicure toch iets extra te geven.
    Liefs, Lena

Plaats een reactie