Inhoud van swappakketje nummer 2!

Een tijd geleden kon je al lezen dat ik meedeed aan de swap van Bloggers Swappen België. Toen kreeg ik een heel leuk pakketje van Alexandra, waarvan je de inhoud HIER kan bekijken. Onlangs schreef ik mij in voor de tweede swap (de summer-edition) en op 1 juni mocht ik eindelijk mijn pakje opendoen! Ik kreeg een heel mooi pakketje van Isabelle (haar blog vind je HIER).

IMG_1466

IMG_1472

Eerst en vooral: wat was alles mooi ingepakt! In de doos zaten ook nog vormpjes en een poster (uit de Flow denk ik), wat een leuke extra’s! Na wat voelen, ruiken en rammelen met de pakjes kon ik mij niet meer bedwingen. Ik pakte alles netjes een voor een uit en wat wat ik verrast!

IMG_1476

Hier zie je de inhoud van het pakketje en dit is wat ik allemaal heb gekregen:
– Een leuk roze toiletzakje van de HEMA. Dit gaat zeker van pas komen, aangezien ik altijd kleine prullen meesleep
– Een magic towel van HEMA
Fabulous Fluid Lipstick van HEMA in kleur 03. Ik had gevraagd voor de Soft Matt Lipbalm van HEMA, maar Isabelle vindt zelf de fabulous fluid lipstick leuker en koos deze daarom voor mij. Superleuk vind ik dat, zo ontdek je de favorieten van anderen! Het is trouwens een prachtig kleurtje dat ik ook zelf zou hebben gekozen.
Victoria’s Secret Body Mist in de geur Pure Daydream. Dit was ongetwijfeld het leukste item van heel het pakket. Wat was ik blij toen ik dit opendeed, je had mijn gezicht moeten zien! Ik ben dol op de bodysplashes van VS en deze ruikt echt goddelijk, perfect voor de zomer!
Magnetische kadertjes van HEMA. Wat zijn deze leuk! Deze komen zeker op mijn verwarming te hangen.
– Hele leuke stickers van HEMA. Deze ga ik zeker gebruiken bij het snailmailen (of gewoon lekker zelf houden om mijn agenda te versieren!)
Bloemzaadjes, die ga ik zeker planten want ik hou van bloemetjes!
– Een heel lief kaartje (maar goed dat er op stond ‘eerst uitpakken’, anders had ik het kaartje eerst gelezen)
– Een poster en vormpjes van de Flow

IMG_1484

Zoals je ziet heeft Isabelle de HEMA geplunderd, maar dat is dan ook niet voor niets een van mijn lievelingswinkels! Dankjewel voor dit hele lieve, leuke pakketje, ik ga er zeker veel plezier aan beleven! Een review van de bodysplash en de lipstick volgt zeker!

Liefs, Eva

Ps: ben je een Belgische blogger en wil je zelf graag eens swappen? Word dan zeker lid van onze facebookgroep, die vind je HIER!

15 gedachtes over “Inhoud van swappakketje nummer 2!

  1. Pingback: Summer Bloggerswap België | Nicky's Wereld

  2. Pingback: Belgian Summer Bloggerswap | Lifestyle Isabelle

  3. Pingback: Victoria’s Secret Pure Daydream | Her Name Is Eva

Geef een reactie

