Mijn allereerste kleurenanalyse dankzij My Color Passport + WIN!

Tijdens de afgelopen persdagen liet ik een kleurenanalyse doen bij My Color Passport. Dit stond al heel lang op mijn to-do lijstje, dus ik ben heel blij dat ik de kans kreeg om het te laten doen! Vandaag vertel ik je wat zo’n analyse inhoudt én mag ik er zelf drie(!!) weggeven. Lees dus zeker even verder als je benieuwd bent geworden!

My Color Passport is een persoonlijke kleurencoach die je tips en advies geeft over de kleuren die het beste bij je passen. Na het analyseren van je huidtype, persoonlijke voorkeuren en je haar- en oogkleur krijg je een eigen kleurenprofiel aangemeten. Er zijn 16 verschillende combinaties, dus jouw profiel is zeker en vast goed aangepast aan jouw eigenschappen.

Wanneer je een My Color Passport kleurenanalyse laat doen, krijg je een heel pakket mee naar huis. Zo krijg je een handig ‘paspoort‘, waarin je met behulp van de kaartjes snel op zoek kan gaan naar de juiste kleurencombinaties. Zo weet je in één oogopslag of een kledingstuk of accessoire bij jou past. Daarnaast krijg je ook toegang tot de My Color Passport app. Hierin kan je eindeloos combinaties maken van al jouw kleuren en zie je meteen ook welke make-up of haarkleur jou goed zal staan. Daarnaast vind je er ook heel wat tips en tricks én de nieuwste trends op het gebied van kleuren terug.

Met je My Color Passport weet je dus meteen of dat mooie kleedje jou wel of niet zal staan. Ideaal dus voor je volgende shoppingtrip! Natuurlijk kan je de Passport ook voor heel wat andere dingen gebruiken. Zo kan je bijvoorbeeld ook inspiratie opdoen voor de inrichting van een kamer!

Het fijne van dit alles is dat je voor een My Color Passport (inclusief analyse, paspoort én toegang tot de app met de laatste kleurentrends), slechts €29,90 betaalt. Een erg budgetvriendelijke analyse dus! Je kan een analyse laten uitvoeren in één van de My Color Passport Pro centers of in bepaalde filialen van Ici Paris XL. Ook kan je iemand blij maken met een cadeaubon, die je via de webshop kunt kopen.

En dan nu: tijd voor de winactie! In samenwerking met My Color Passport mag ik drie mensen gelukkig maken met een cadeaubon van My Color Passport (twv €29,90). Hiermee kan je zelf een kleurenanalyse laten uitvoeren of hem cadeau doen aan iemand anders. Het enige wat je hiervoor moet doen is de facebookpagina van My Color Passport liken en hieronder in een reactie laten weten dat je meedoet (vermeld ook even je e-mailadres)! Mocht je het leuk vinden, dan mag je ook steeds mijn eigen facebookpagina liken (niet verplicht!). De winactie loopt tot en met woensdag 7 juni, op 8 juni krijgen de drie winnaars een mailtje van mij.

UPDATE: ook nog op donderdag 8 juni kan je nog meedoen, de winactie wordt dus met een dagje verlengd!

Veel succes!

Liefs, Eva

*dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb ter review.

41 gedachtes over “Mijn allereerste kleurenanalyse dankzij My Color Passport + WIN!

  1. Wow hier ben ik erg benieuwd naar, ik doe dus graag mee! Ik moet nog gaan shoppen voor een zomer garderobe, dus om nou te weten welke kleuren mooi zouden staan maakt het een stuk makkelijker! Normaal weet ik nooit zo goed wat ik van te voren ga kopen en hang ik veel dingen terug nadat ik ze gepast heb, maar misschien word dat als ik weet welke kleuren mij staan een stuk minder! Leuke winactie!

  2. Pingback: Picture my week: thesis = AF! | Her Name Is Eva

  3. Daar doe ik graag aan mee! Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit al eens heb gedaan. Het is een geweldig concept, Alleen weet ik zeker dat er een fout is gemaakt. Ik zou een koel type zijn, maar dat ben ik niet. Op dat moment dacht ik nog dat ze gelijk had, maar later niet meer. Ze zei dat m’n aders zo goed uitkwamen bij zilver, maar dat is juist niet de bedoeling! Ze moeten wegvallen. Anyway, ik zou heel graag een herkansing hebben, want het concept is geweldig! Ik likete jou al en nu ook colorpassport!

  4. Dit lijkt me super! Want ik zie graag kleding en ik koop graag kleding. Ik ben helemaal niet kritisch, waardoor ik me soms wel eens aan een miskoop bezondig. Om niet meer zo impulsief te werk te gaan, denk ik dat een kleurenanalyse via My Color Passport wel iets voor mij is!

  5. Heee, wow, zo cool, dit! Ik moet dit op een of andere manier gemist hebben, maar dankzij je storie ben ik hier alsnog 😉 Ik doe dolgraag mee! Want ik weet eigenlijk niet zo goed welk type ik ben, dus dit lijkt me super interessant. Ik kocht vroeger bijna altijd (donker)blauw, nu neig ik meer naar zwart en wit, maar mocht ik weten welke kleuren bij me passen, dan zou ik er zeker voor gaan 😉 Liefs!

  6. Super!!! Ik draag enkel de kleuren die ik zelf mooi vind…. Maar sta ik wel mooi met deze kleuren? Of zou ik beter andere dragen? Dit zou ik heel graag ontdekken via My Color Passport!

  7. Pingback: Inloggen my colorpassport - LogeNL

Plaats een reactie