Picture my week: thesis = AF!

Ja hoor, ik kan het eindelijk zeggen: mijn thesis is af! Al die weken vol stress en héél wat schrijfwerk, heb ik mijn masterproef eindelijk kunnen afdrukken. Een hele last valt dus van mijn schouders! De afgelopen week was gevuld met heel wat lastminute werk én tussendoor wat zonnebaden. Een kort weekoverzicht dus (en een dagje te laat, oeps!) Kijk je mee?

Dinsdag had ik mijn al-ler-laatste les communicatiewetenschappen. Een beetje vreemd wel!
Ondanks het warme weer, probeerde ik toch nog te gaan lopen. Hopelijk heb ik binnenkort het eerste schema van Start2Run afgewerkt en kan ik 5 kilometer aan een stuk lopen!

Zoals ik al zei, bestond mijn week vooral uit thesissen, thesissen en nog eens thesissen. Zaterdag was hij dan eindelijk af en kon ik gaan printen. Nalezen durf ik wel nog niet, want wie weet ontdek ik dan nog een aantal fouten, haha!

Aangezien ik pas 19 juni examen heb, kan ik nu gewoon even lekker chillen. Ik ging dan ook fijn wat zonnen in de tuin, zodat mijn melkflessen toch nog wat bruinen!
Deze koude thee van Pure Leaf vind ik trouwens heerlijk! Mijn favoriet is die met perzik, maar deze variant mag er ook wel zijn.

En toen zat de week er alweer op! Normaal gezien ging ik deze donderdag mijn rij-examen afleggen, maar dat heb ik toch nog even verzet, aangezien ik mij er niet 100% klaar voor voelde. Voor de rest ga ik nu gewoon even keihard ontspannen en lekker niets doen! Moet wel lukken met zo’n weertje 😉

Fijne week!

Liefs, Eva

PS: doe je al mee met mijn winactie? Ik mag drie kleurenanalyses van My Color Passport weggeven!

4 gedachtes over “Picture my week: thesis = AF!

  1. de Pure leaf heb ik ook al eens mee in mijn handen gestaan. Maar ik neem hem de volgende keer mee.. alvast succes met je examen, tot die tijd je melkflessen laten kleuren.. (die van mij worden al een heeeeel licht beetje chocolademelk…. ;-))

  2. Zalig dat hij ook af is! Van mij ligt hij hier ook te blinken, maar ik durf hem ook niet meer opendoen. En vannacht droomde ik natuurlijk dat hij nog vol fouten stond 😦 straks gaan indienen en dan ben ik er helemaal van af :p Geniet maar even van je vrije tijd en dan heel veel succes met je examen!

Geef een reactie

