Picture my week: rijlessen en naar de cinema!

Omdat de Picture My Week vorige week zo enthousiast onthaald werd, ga ik gewoon lekker door met het samenvatten van mijn week! De afgelopen week was het lekker warm weer (aka, superheet), gaf ik een posterpresentatie en ging ik naar de film. Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!

Voor ik wist dat het zo warm ging worden, leende ik even de trui van mijn vriendje. Hij is veel te groot om mee over straat te lopen, maar voor de frisse avonden is hij heerlijk! // Zoals ik vorige week vertelde, had ik afgelopen maandag mijn eerste rijles. Met knikkende knietjes stapte ik de auto in, want het was alweer een jaar geleden dat ik nog had gereden. Helemaal nergens voor nodig bleek achteraf, want ik mocht al lekker rondrijden. Hopelijk gaat mijn examen over twee weken net zo goed!

Dinsdag -ja, toen het zo heet was- zat ik de hele namiddag binnen om een posterpresentatie te geven. Zie hier een foto van mij met mijn zéér professionele naamkaartje! // ’s Avonds ging ik nog iets drinken met medeblogsters Ellen en Laura. Het was echt zo gezellig dat ik helemaal vergat om foto’s te nemen! Uiteindelijk hebben we urenlang zitten babbelen (inclusief een Euro-deal bij de McDonalds, haha!). Zeker voor herhaling vatbaar dus!

Woensdag was het nog steeds erg warm en daarom besloot ik om een zomerse, koude pastasalade te maken met komkommer, meloen en kaasblokjes. Lekker fris voor bij zo’n tropische temperaturen! // De dag sloot ik af met mijn allereerste freak shake, inclusief slagroom, snoepjes, marshmallows én een donut. Erg lekker, maar wel enorm zwaar!

Tussen het thesissen door, nam ik ook wat foto’s voor mijn blog. Eén van deze twee parfums is trouwens een goede dupe voor mijn favoriete parfum, Bonbon van Viktor&Rolf. Welke het is, dat lees je in dit artikel! // Zaterdagavond ging ik ein-de-lijk naar Beauty and the Beast kijken in de cinema. Ik was even bang dat hij wat te kinderachtig was, maar dat was helemaal niet het geval! Mocht je hem nog niet gezien hebben, dan kan ik hem dus zeker aanraden.

Bij warm weer horen natuurlijk aardbeien! Hier kan ik zo van genieten! // Ik behaalde trouwens de 150 vind-ik-leuks op Facebook, zo leuk! Volg jij mij al op Facebook?

Zo, dat was mijn week alweer! Volgende week wordt het nog even hard doorbikkelen aan mijn thesis, maar als alles goed is kan ik hem binnenkort afgeven. Tot volgende week!

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Picture my week: rijlessen en naar de cinema!

    • Ik krijg ook lichtjes buikpijn als ik aan die freakshake terug denk, haha!
      En inderdaad, terwijl ik hem aan het kijken was, dacht ik al meteen “die wil ik nog eens zien”! Hij is zo magisch 😀 xx

  1. Succes met je thesis! Komaan hé, alles geven 😀 Dan ben je nadien des te trotser! En woow, ik wist niet dat er een naam bestond voor die supercoole milkshakes, haha. Al weet ik niet of ik ‘m zou kunnen opdrinken, zo helemaal, haha! Weer een toffe fotoweek, liefs!

Geef een reactie

