OPI Glitzerland

Hoewel de nagellakken van OPI al jarenlang op mijn wishlist staan, vind ik ze toch nog steeds te duur om te kopen. Toen het Kruidvat tijdelijk OPI lakjes verkocht voor slechts €5,99, kon ik het dan ook niet laten om er eentje mee te nemen. Om in de kerststemming te blijven koos ik voor een goud glitterlakje met de bijpassende naam Glitzerland. 

De nagellak heeft een breed kwastje en brengt heel makkelijk aan. Met twee dunne lagen heb je al een perfect dekkende kleur die een dag of vijf blijft zitten. Glitzerland is een mooie gouden kleur met kleine glittertjes erin, perfect voor de feestdagen! Het enige nadeel is dat de droogtijd nogal lang is, wat moeilijk is voor een ongeduldige lakker zoals mij. Hierdoor hield ik bij de eerste keer gelakte nagels met strepen en vegen erop over, niet zo mooi natuurlijk! Nu wacht ik gewoon geduldig tussen het aanbrengen van de twee lagen, levert een veel mooier resultaat op.

Hoewel OPI nagellak een pak meer kost als lakjes van budgetmerken van bijvoorbeeld essence, krijg je ook veel meer inhoud. Een gewone nagellak van OPI bevat namelijk 15 ml, wat ongeveer dubbel zo veel is als vele andere merken. Je komt er dus ook veel langer mee toe!

OPI nagellak is onder andere te koop bij Planet Parfum voor €14,90 per stuk.

Liefs, Eva

3 gedachtes over “OPI Glitzerland

Plaats een reactie