Ultra Doux voedend haarmasker met vruchtenkorrels

Aangezien mijn eerste haarmasker van Ultra Doux bijna leeg is besloot ik dat het tijd was om een nieuwe aan te schaffen. Deze keer ging ik voor voedend masker met de heerlijke geur van vanille en papaja. Het masker is speciaal geschikt voor lang haar met fragiele punten.

Ook dit masker bevat weer enkele natuurlijke extracten. De vanille belooft je haar zacht te maken en lekker te laten ruiken, terwijl de papaja je haar ontwart en herstelt.

Uw haar is hersteld en ontward van de wortels tot de punten. Uw haar is weer onweerstaanbaar zacht en schittert van schoonheid. Uw haar is gladder, mooier en blijft langdurig heerlijk geparfumeerd.

Een hele hoop beloftes dus! Het masker zelf ziet er dik uit en bevat kleine korreltjes, het lijkt wel een scrub voor je haren. Hij ruikt heel lekker zoet naar vanille, daar hou ik wel van!

Je verdeelt het masker rijkelijk over je haar, laat het drie minuten intrekken en spoelt het dan uit. Het grote voordeel hiervan is dat je het masker zelf onder de douche kan gebruiken. Mijn haar voelt na het uitspoelen inderdaad erg zacht en gevoed aan. Bovendien ruikt het lekker naar vanille, zodat ik de hele dag door (en de dag erna!) lekker aan mijn haar heb kunnen snuiven. De volgende dag kon ik mijn haar makkelijk kammen en stylen, mooi meegenomen!

Dit haarmasker komt dus zeker zijn beloftes na: mijn haar is zacht, ruikt lekker en is mooi in model te brengen. Zeker een aanrader dus!

Het voedende haarmasker is onder andere te koop bij Kruidvat voor 4,49 euro.

Gebruik jij soms een haarmasker?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Ultra Doux voedend haarmasker met vruchtenkorrels

  1. Tof artikel, de foto’s zien er ook echt leuk uit!
    Ik heb net een nieuw haarmasker, de “Cherry Mix hair mask” van Mylène, en ben eigenlijk wel heel tevreden 🙂 Misschien dat ik er ook nog eens iets over ga schrijven 😀
    En wie weet, als de mijne op is, …

    Liefs

Geef een reactie

