DIY: moederdag // weekend creatief

Ok, het is dan nog geen weekend maar deze zondag is het Moederdag en dan mag je wel wat tijd steken in iets leuks. Ik vond alvast deze vier leuke ideetjes, kijk je mee?

Afbeelding

voor de koffie-mama’s // voor de gezellige mama’s

voor de ontspannen mama’s // voor de beste mama’s

Wat knutsel/koop jij voor Moederdag?

-XOXO, Eva-

8 gedachtes over “DIY: moederdag // weekend creatief

  1. 1 en 2 staan al lang op mijn lijstje om zelf eens te maken. Daarom niet speciaal voor de mama (mijn moederdag cadeautje is al klaar 😉 ) maar gewoon omdat het mooi is :D. Wel leuke ideetjes om te maken als je nog geen cadeautje zou hebben!

    Ik heb zelf allerlei badproductjes gemaakt voor mijn mama. Aangezien ik samen met mijn zus bezig ben om een cosmeticalijn uit de grond te stampen, zijn dit twee vliegen in een klap. Én het is een leuk cadeautje, én ze is de ideale testpersoon 😉

    • Bij Kruidvat hebben ze heel wat leuke geschenkpakketten, je zou ook chocolade of pralines kunnen kopen (doe ik ook elk jaar), dit jaar ga ik van die plantensetjes bij de Hema kopen, zo kan ze haar eigen kruiden en groentjes kweken 🙂

Plaats een reactie