Born Pretty Store + kortingscode! // tip

Het is bijna weekend en dat brengt goed nieuws: ik heb namelijk een kortingscode voor jullie! Sommige onder jullie kennen de webshop Born Pretty Store wel. Een tijd geleden stelde ik een wenslijstje op en ondertussen zijn er een aantal producten naar mij onderweg, die ik graag met jullie deel van zodra ze er zijn! 

Afbeelding

Deze webwinkel verkoopt o.a. heel wat leuke spullen, van ringen tot kettingen, make-up en gsm hoesjes. Neem zeker eens een kijkje tussen hun juwelen. Bovendien hangt aan alles een heel fijn prijsje vast: met slechts één dollar kan je al wat leuks kopen. Dit is ongeveer 71 cent dus naar de prijs moet je niet kijken!

Dan nu de kortingscode: met de code GROT10, die je op het einde van je bestelling kan invoeren, krijg je maar liefst 10% korting op heel de site! Neem snel een kijkje zou ik dus zeggen!

Afbeelding

Heb jij iets leuks gezien? En ga jij wat bestellen?
Deze post is in samenwerking met de webstore http://www.bornprettystore.com

-XOXO, Eva-

 

10 gedachtes over “Born Pretty Store + kortingscode! // tip

  1. Wat een leuke ketting! Ik ken de webshop ook nog niet maar zal even een kijkje nemen… Hoe zit het met shipping e.d. zijn de verzendkosten dan niet ineens heel erg hoog?

  2. Ik kende de webshop al! 🙂 Ze hebben er echt zó veel spullen. Mijn wishlist van die site bestaat vooral uit ringen en wat verschillende dingen voor op m’n nagels. Toevallig kreeg ik afgelopen woensdag een mailtje voor een samenwerking, dus daarna is m’n wishlist weer wat korter 😀

Geef een reactie

