HEMA: interieur // Wenslijst Woensdag

Wat hou ik van de Hema! Ze hebben heel wat leuke spulletjes om je interieur op te vrolijken. Omdat mijn kamer pas heringericht is, heb ik een wenslijstje opgesteld. Kijk je mee?

Afbeelding

 

megaknijper – 3,25 euro // kussenhoes – 13,50 euro // limonadetap – 4,50 euro

magneten – 3,25 euro // onderzetters – 1,75 euro // voorraadpotje – 5,50 euro

kader – 4,25 euro // letterbak – 15,50 euro // bureauset – 6,50 euro

Ik word helemaal vrolijk van deze spullen, jij ook?

-XOXO, Eva-

4 gedachtes over “HEMA: interieur // Wenslijst Woensdag

  1. Fijne printjes hebben ze bij Hema. De limonade tap is mijn favoriet! Ik heb er een uit de xenos die samengaat met zo van die bokalen glazen of hoe je die ook noemt 😉

Geef een reactie

