What’s in my make-upbag: New York edition!

Het is bijna zover: morgen vertrekken vriendlief en ik voor een week naar New York. Na vele jaren gedroomd te hebben over the Big Apple, ga ik deze prachtige stad nu eindelijk met mijn eigen ogen zien. Natuurlijk wil ik er graag net zo mooi uitzien als de stad zelf, en daarom heb ik mijn make-uptasje zorgvuldig gevuld. Benieuwd wat ik de komende week allemaal op mijn gezicht zal smeren? Lees dan snel verder!

IMG_6613 kopie

IMG_6634 kopie

Ook in New York is een goede basis belangrijk. Mijn favoriete foundation, de Catrice All Matt Plus, kan dan ook niet ontbreken in mijn koffer! Om kleine oneffenheden weg te werken, gebruik ik de Stay All Day long-lasting concealer van Essence. Mocht je nog op zoek zijn naar een budgetvriendelijke concealer, dan is dit zeker een aanrader! Afpoederen doe ik met het All Matt Plus poeder van Catrice. Zo voorkom ik dat ik er na een korte wandeling al als een discobol uitzie!

IMG_6641 kopie

Ook mijn favoriete palette, het The Manizer Sisters palette, van theBalm duikt mee de koffer in. Zo heb ik een bronzer, blush en prachtige highlighter in één! Vooral de Mary-Lou Manizer highlighter is hier een groot favoriet.

IMG_6645 kopie

Ik ben niet zo’n fervente gebruiker van oogschaduw, dus ik neem maar één palette mee: het Cosmic Metals palette. Hierin zitten enkele leuke kleurtjes, waarmee je een mooie, glinsterende look kan creëren. Ideaal voor een romantisch avondje! Als mascara neem ik een tester van de In Extreme Dimension Lash van MAC mee. Tegen het einde van de week is deze op, dus dat is weer minder gewicht om mee te slepen!

IMG_6625 kopie

Omdat ik voor de rest niet zoveel meeneem, vond ik dat ik wel wat extra lipsticks mocht meenemen. Zo kan ik voldoende afwisselen en elke dag een andere look creëren. Als eerste koos ik voor Santa Ana van Ofra. Deze roodroze kleur blijft uren zitten en is daardoor meer dan geschikt voor een dagje citytrippen. Alle andere lipsticks zijn er van MAC. Ik ben nu eenmaal dol op de zachtheid en houdbaarheid ervan! Als alledaagse kleuren kies ik voor Mehr en Velvet Teddy. De een is wat rozer, terwijl de andere meer naar bruin neigt. Ook mijn allereerste MAC lipstick, Nouvelle Vogue, verdient een plekje in mijn tas.

IMG_6658 kopie

Welk make-upproduct kan jij niet missen op reis?

Liefs, Eva

Een gedachte over “What’s in my make-upbag: New York edition!

Geef een reactie

