Picture my week: rijbewijs behaald!

Na lange tijd geef ik nog eens een update over mij, in de vorm van foto’s: een picture my week! De afgelopen week had ik enkele leuke dingen op de planning staan en legde ik voor de vierde keer dat gevreesde praktisch rijexamen af. Hoe dat precies verliep, lees je in dit artikel.

Untitled design-33 2

Ik startte de week met een gezond ontbijtje. Thuis hebben we een hele grote pruimenboom staan, waar genoeg pruimen voor een heel leger aanhingen. Ondertussen heb ik er al heel wat verorberd, drie crumbles gebakken en zo’n drie kilo confituur gemaakt. En dan hangen er nog pruimen aan, haha!

Le boyfriend en ik gaan in september naar New York. Ondertussen moeten we nog maar minder dan een maand wachten, dus het is nu echt aftellen geblazen! Ter voorbereiding van onze reis ging ik alvast naar de bib en haalde enkele reisgidsen in huis. Tips zijn altijd welkom!

Untitled design-34 2

Ik vind zo’n bandana altijd zo leuk staan! Weet alleen niet of ik er echt mee op straat zou durven, haha! Volgende week hebben we op speelplein een rock&roll-feest, dus dan ga ik waarschijnlijk helemaal los met deze haarstijl.

Dinsdag was het zover: mijn praktisch rijexamen. Het was ondertussen al mijn vierde keer en dus zo’n beetje één van mijn laatste kansen. Gelukkig slaagde ik deze keer wel! Alle details van mijn avontuur vind je in mijn vorig artikel.

Untitled design-35 2

Zoals ik al eerder eens liet zien, hebben we buiten een kleine moestuin staan. Hoewel niet alles gelukt was, kwam er wel een lekkere komkommer uit. Superleuk om te zien hoe zoiets groeit! Ook op mijn kamer komen er steeds meer kamerplanten bij. Het wordt ondertussen al een halve jungle!

Untitled design-36 2

Ik besloot om mijn bullet journal nog eens boven te halen en een set-up voor augustus te maken. Persoonlijk vind ik het soms een beetje veel werk, maar het blijft heel handig om te gebruiken! Ik vind het vooral fijn om een overzicht te hebben van mijn doelen en dagelijkse taken.

Op zaterdag hadden we onze jaarlijkse monidag op speelplein. We trokken met z’n allen naar het Drielandenpunt en voerden allerlei opdrachten uit in de buurt. Het fijnste was toch wel het voederen van een klein kalfje!

Untitled design-37 2

Bij het Kruidvat kocht ik in de solden nog een puzzel. Bij dit exemplaar moet je puzzelen wat er in de toekomst zal gebeuren. Echt leuk dat deze puzzel zoiets extra’s heeft!

Zondag ging ik gezellig een milkshake (met Maltesers!) drinken. Heerlijke afsluiter van de week!

Fijne week!

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Picture my week: rijbewijs behaald!

  1. Wij hebben ook zo’n komkommers thuis, haha! Ik was er zooo verbaasd van dat ze van die stekeltjes hadden, haha. Maar zooo heerlijk, mmm. Nog eens proficiat met je rijbewijs hé! Goed gedaan 😀 En wat leuk dat jullie kunnen uitkijken naar een vakantie in Amerika! 🙂 Liefs 🙂

Geef een reactie

