Mislukte foto’s #3

Omdat de vorige mislukte foto’s alweer dateren van september 2016, leek het me wel eens tijd voor een nieuwe editie. Om de één of andere reden lijken deze artikelen altijd te verschijnen na een outfit of the day. Ik weet niet of het te maken heeft met mijn uitstekende modelling skills (#not), maar deze foto’s lijken steeds het meest te mislukken, haha! Anyway, ik zou zeggen: kijk en geniet (en lach een beetje)!

untitled20design-31_zpsondwamo4

IMG_6146 kopie.JPG

 

Tip numero uno: maak geen outfitfoto’s met een kleiner broertje of zusje in de buurt.  Anders krijg je van deze mooie exemplaren.

IMG_6161 kopie.JPG

IMG_6188.JPG

Tip twee: probeer niet te praten tijdens het maken van foto’s. Kan soms nogal moeilijk zijn voor babbelkousen gelijk mij!

IMG_6154 kopie.JPG

IMG_6157 kopie.JPG

En ogen openhouden is misschien ook geen slecht idee, haha!

IMG_6173 kopie.JPG

Hier probeerde ik zo te ‘wandelen’ voor een natuurlijk effect. Uh ja, heel goed gelukt moet ik zeggen!

IMG_6181 kopie.JPG

Wel mooi zo, naar de lucht staren! Vooral die wazige vlek in het midden trekt mij erg aan.

IMG_6161 kopie.JPG

En om af te sluiten deel ik nog even dit pareltje met jullie!

Wat hebben we vandaag geleerd: ik ben geen pro in het maken van outfitfoto’s! Maar goed dat er toch enkele foto’s tussen zaten die wel gelukt waren, haha. Het resultaat kan je trouwens in deze Outfit of the Day zien!

Liefs, Eva

16 gedachtes over “Mislukte foto’s #3

  1. Foto’s maken is natuurlijk een kunst op zich waar ik ook niet altijd een held in ben. Ik maak er toch een punt van om zoveel mogelijk foto’s zelf te maken voor men blog. Ik vind trouwens ook dat foto’s die niet perfect zijn ook een bepaalde charme hebben. Dan weten de bezoekers tenminste dat je authentiek bent.

  2. Leuk om dit zo te doen. Het ziet er op blogs, instagram, snapchat, noem maar op altijd zo perfect uit, nooit een mislukte foto. Lekker onrealistisch. Al vind ik ze lang niet allemaal ernstig mislukt.

Geef een reactie

