Throwback naar Disneyland Parijs

Ook al bestaat er niet zoiets als een Throwback of Flashback Monday, toch wil ik vandaag eventjes terugkijken op mijn bezoekje aan Disneyland Parijs, in september 2016. Dit was namelijk voor mij één van de leukste herinneringen van het afgelopen jaar! Toen ik de kans kreeg om een spiraal fotoalbum te laten drukken bij Saal Digital, was de keuze voor een Disney-inspired fotoboek dan ook snel gemaakt. Kijk je mee naar het eindresultaat?

Een spiraal fotoalbum maken bij Saal Digital gaat heel eenvoudig: je downloadt hun fotobewerkingssoftware, kiest je foto’s uit en voilà, je boekje staat al zo goed als ineen. Je kan kiezen uit heel wat verschillende formaten, zowel liggend, staand als vierkant. Ik ging voor de laatste optie, omdat ik vierkante fotoboeken nu eenmaal het leukst vind.

Je kan ervoor kiezen om één foto per pagina te laten drukken, maar omdat ik vrij veel foto’s had ging ik spelen met verschillende indelingen en formaten. Zo wisselde ik volle pagina’s af met wat meer witruimte, waardoor alles er heel speels uitziet (en dus ideaal past bij het thema Disneyland). Een van de leukste pagina’s vind ik deze met allemaal kleinere foto’s! En hoe schattig is de boyfriend met die Dory-knuffel?

Eenmaal je tevreden bent over de indeling, voeg je het product gewoon toe aan je winkelmandje. Drukken bij Saal Digital gaat erg snel, want enkele dagen later ligt je spiraal fotoalbum al op de mat! Mijn album is uiteindelijk erg mooi geworden: de foto’s zijn gedrukt op dik papier en alle kleuren komen prachtig uit. Ook wordt het album beschermd door een plastieken kaft, waardoor het er toch wat professioneler uitziet!

Kortom: ik ben heel erg blij met mijn spiraal fotoalbum. Het is een mooie herinnering aan een nog mooiere dag en zal dus zeker een mooi plekje krijgen in mijn boekenkast. Een fotoboek van 20 op 20 cm (16 pagina’s) kost ongeveer €20, inclusief verzending. Helemaal niet duur dus!

Bestelde jij al eens een spiraal fotoalbum?

Liefs, Eva

*dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb ter review.

20 gedachtes over “Throwback naar Disneyland Parijs

  1. Wat een mooi foto album! Leuk he Disney, ik was er vorige maand ook. Zou zo terug gaan, helemaal na het zien van jouw foto’s 😉 Heerlijke tijd gehad, goed idee om vast te leggen in een album.

Geef een reactie

