Unicorn Hearts highlighter

Altijd al eens willen shinen als een eenhoorn? Zoek niet verder, want ik heb dé oplossing voor jou. Eerder zag je hier al heel wat reviews over highlighters de revue passeren: van MAC tot theBalm. Maar de allerspeciaalste, dat is toch wel de Unicorn Hearts highlighter van I Heart Make-up. Ik review dan ook maar wat graag deze regenboogkleurige (is dat zelfs een woord?) parel!

Wie deze blog al eerder bezocht, weet dat ik dol ben op I Heart Make-up. Ondertussen heb ik al heel wat chocolade paletten en hartjes blushes in mijn bezit. Daarnaast kan ik niet de deur uit zonder een streep(je) highlighter. Eén plus één is twee: die Unicorn Hearts highlighter van I Heart Make-up moest ik hebben. Na een hele lange zoektocht, lag hij daar toch wel niet schoon te blinken in het schap van het Kruidvat zeker? Winkelmandje in en afrekenen maar!

Deze Unicorn Hearts highlighter zit net als z’n broertjes en zusjes gebakken in een schattig hartvormig doosje. Hij bestaat daarbovenop uit zowat alle kleuren van de regenboog. Geef nu toch eerlijk toe: wat kan een make-uplover zich nog meer wensen?

Het allerbelangrijkste is natuurlijk de highlighter zelf. En ik moet toegeven: het pigment is echt GE-WEL-DIG. Als je deze de eerste keer aanbrengt, doe dan zeker voorzichtig want hij shinet echt lekker fel. Gelukkig kan je hem goed opbouwen, gaande van een licht unicorn-glansje, tot een enorme regenboog (mocht je dit graag zien). Echt een hele speciale en mooie highlighter dus!

Kortom: mocht je hem ergens zien liggen: meepakken die handel! Voor slechts €5,99 waan je je al snel in unicorn-land, vliegend tussen de wolken en regenbogen. Ik kocht de Unicorn Hearts highlighter bij het Kruidvat, maar ook heel wat webshops bieden hem aan.

Heb jij deze prachtige highlighter al in je bezit?

Liefs, Eva

14 gedachtes over “Unicorn Hearts highlighter

Geef een reactie

