OOTD: streepjes all the way!

Bij het opruimen van mijn kast kwam ik al snel ergens achter: ik hou wel erg veel van streepjes. Zowat de helft van mijn kleding bleek namelijk bedrukt te zijn met streepjes, en dan liefst de blauwwitte variant. Zo ook dit bloesje, dat ik combineerde met een simpele jeansbroek en mijn favoriete Vans.

Leuke anekdote over dit bloesje: bij het passen twijfelde ik over de maat. Normaal gezien ga ik standaard voor een medium, maar deze viel zo wijd dat ik na heel wat gepas uiteindelijk toch maar voor een small ging. Eenmaal thuis vond ik hem toch maar heel smal en wat bleek: ik had een extra small meegenomen. #typisch! Hierdoor heeft hij een jaar stof gevangen in mijn kast, maar omdat cropped shirts nu in zijn, heb ik hem laatst terug bovengehaald. Hij is met z’n halflange mouwen ideaal voor een frissere zomeravond, of wanneer het zonnetje besluit om weer eens te verdwijnen.

Het simpel bloesje combineer ik met een nog simpelere jeans van de H&M. Omdat je tegenwoordig overal opgerolde jeansbroeken ziet verschijnen in het straatbeeld, rolde ik die van mij ook een stuk op. Zo is hij iets minder warm en ziet het geheel er wat stoerder uit. En het verstopt daarnaast ook nog mijn ultrakorte benen, haha! Mocht iemand trouwens nog tips hebben voor een leuke boyfriend jeans (liefst ene voor korte mensen), ik hoor het graag!

Ongeveer tweemaal per jaar koop ik een nieuw paar Vans, gewoon omdat ze zo goed zitten en omdat je ze met zowat alles kan combineren. Deze blauwe variant kocht ik laatst al voor de tweede keer, zo leuk vind ik ze! Mijn roze horloge en oorknopjes maken het geheel helemaal af.

Gestreepte bloes – Lola&Liza
Jeans – H&M
Schoenen – Vans
Horloge – Oozoo Timepieces
Fotograaf – le boyfriend

Liefs, Eva

23 gedachtes over “OOTD: streepjes all the way!

  1. Ik ben niet zo gek op streepjes maar ik ben wel fan van jouw look en foto’s. Hou wel van blauw, bijna al mijn kleren zijn blauw. Ken het probleem dus. Inderdaad streepjes zijn toffer dan effen shirtjes. Lekker zomers!

  2. Met streepjes kan je ook nooit iets misdoen. Nu moet ik ook bekennen dat de helft van mijn kast uit streepjes bestaat met topt favoriet rood/wit terwijl dat ik daar maar 1 versie van heb de rest is inderdaad blauw/wit of zwart/wit. Die blauwe Vans vind ik ook heel mooi.

  3. Pingback: Mislukte foto’s #3 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

