Picture My Week: chillen to the max!

Wat doe je als je thesis binnen is en je pas over drie weken examens hebt? Chillen to the max! Dat is dan ook wat ik de afgelopen week deed: relaxen, relaxen en nog eens relaxen. Oh ja, en tussendoor ruimde ik ook even mijn kleerkast op!

Als eerste op de “to-do lijst”: mijn kast opruimen! Hoe dat precies afliep, lees je in deze post. PS: die enorme hoop is voor het opruimen, haha!

Nu ik wat meer vrije tijd heb, haalde ik ook nog eens mijn kleurpotloden en -boek uit. Zo ontspannend! Ook bracht ik mijn oma een bezoekje en daar hoort natuurlijk een gebakje bij.

De laatste tijd probeer ik ervoor te zorgen dat ik elke dag wel eventjes ga wandelen of ga joggen. Als je kan gaan wandelen in een mooi bos, is dat natuurlijk geen straf!

Wie me volgt op Instagram zag het al voorbijkomen: ik kocht twee jumpsuits bij de H&M. Toen bij de kassa nog eens bleek dat ze allebei afgeprijsd waren naar €7 per stuk, kon mijn geluk niet op!

Warm weer = ijsjes, veel ijsjes!

Donderdagavond ging ik gezellig iets drinken in de stad en haalde ik mijn blauwe bolletjesjurk weer eens boven. Ook ging ik aan de slag met mijn naaimachine, na even te surfen op Pinterest.

Zondag ging ik naar HAP, een foodtruckfestival. We verorberden hier een schotel met verschillende hapjes, dronken héérlijke wijn en aten lekkere nacho’s. Zeker een aanrader!

Geniet van je week!

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Picture My Week: chillen to the max!

  1. Mmm nacho’s! Zo lekker 🙂 En tof he, zo genieten, haha! Trouwens, wat doe je dan zoal met je naaimachine? Super cool dat je daarmee kan werken! Liefs en succes met je examens 🙂

Geef een reactie

