New in: heel veel oorbellen (part 2)

Een tijdje geleden kreeg ik weer eens een pakketje binnen van Born Pretty Store. Voor wie deze webshop nog niet kent: je vindt er een heleboel leuke juweeltjes en hebbedingen voor een heel fijn prijsje! Ook deze keer koos ik weer voor een hoop oorbellen, omdat dit nu eenmaal de juwelen zijn die ik het liefst draag. Benieuwd naar mijn nieuwste aanwinsten? Lees dan snel verder!

De oplettende lezer zal het eerste setje oorbellen zeker en vast herkennen. Ik heb hem namelijk ook in het goud! Toen vond ik hem zo leuk, dat ik besloot om hem ook in het zilver te bestellen. In de set zitten maar liefst negen(!) paar oorbellen die je heel makkelijk kan combineren als je, net zoals mij, meerdere gaatjes hebt in je oren. Vooral de zeshoekjes en de zilveren staafjes zijn groot favoriet bij mij!

9 paar oorbellen – $2,99

Alsof ik nog niet genoeg oorbellen had, koos ik voor nog eens negen paar oorbellen. In deze set zitten naast witte en gouden bollen, ook enkele steentjes. Dit zijn simpele basic oorbellen die altijd wel van pas komen.

9 paar oorbellen – $4,76

Tegenwoordig zie je oorbellen in de vorm van kleine ringetjes steeds vaker verschijnen. Omdat ik het zo leuk vind, besloot ik om het ook eens te proberen. Helaas koos ik voor een te kleine maat (7 mm), dus deze krijg ik niet eens aan! Mocht iemand nog tips voor mij hebben, let me know!

Kleine oorringetjes – $1,99

Tot slot nog iets dat jullie al eerder zagen verschijnen: deze cactus sleutelhanger. Om de één of andere reden sturen ze mij steeds hetzelfde exemplaar op! Deze wordt dus gedoneerd aan een vriendin, haha!

Cactus sleutelhanger – $2,61

Bestelde jij al eens iets bij Born Pretty Store?

Liefs, Eva

*dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb ter review.

16 gedachtes over “New in: heel veel oorbellen (part 2)

Geef een reactie

