Picture my week: fitnessen en thesissen!

Jup, je leest het goed: the good old ‘picture my week’ is back! Omdat ik merkte dat heel wat mensen het leuk vinden om eens een kijkje te nemen achter de schermen, lijst ik speciaal voor jullie de leukste momenten van de afgelopen week op in foto’s. Enjoy!

De afgelopen week was ik, net zoals de weken daarvoor, vooral bezig met mijn thesis. De deadline (29 mei!) nadert nu met rasse schreden en ik heb nog heel wat werk voor de boeg. Gelukkig gaat het analyseren vrij snel vooruit! Ik ben trouwens nog steeds erg blij met deze klok op mijn laptop, het ziet er zo instagram-waardig uit!

Maandagavond kreeg ik bezoek van le boyfriend en bestelden we samen een pizza. Voor alle studenten in Leuven: Sole Mio is zeker een aanrader voor pizza’s en pasta’s! De volgende middag aten we een lekkere croque madame (ik eentje zonder hesp) met wat extra groentjes erbij. Niet heel erg gezond, maar goed genoeg voor op kot!

Om het ongezonde eten van de afgelopen dagen wat te compenseren, trok ik mijn sportkleren aan en ging ik twee keer fitnessen. Sinds een paar weken ben ik bezig met Start2Run en ik merk dat het lopen steeds beter gaat! Op de fitness was ik dan ook vooral terug te vinden op de loopband. Woensdagavond had ik afgesproken met een paar vrienden van de les voor een lekkere cocktail bij Bar Nine (aanrader!). Ik ging voor de Tutti Frutti, een heerlijke mocktail, inclusief rood fruit!

Ik wou al heel lang beginnen met een bullet journal, maar ik kon maar nergens een schriftje zonder lijntjes vinden. Toen ik even binnensprong bij de Flying Tiger was ik dan ook heel blij toen ik er eentje zag liggen! Ook nam ik meteen een pakje fineliners mee, zodat ik meteen aan de slag kon gaan.

Tussen het thesissen door was het ook tijd voor ontspanning. Ik haalde mijn oude laptop nog eens boven en speelde Rollercoaster Tycoon 2 (zo verslavend!) en las voor het slapengaan in het laatste boek van Harry Potter. Deze had ik al eens gelezen, maar nu vond ik het leuk om ook eens de Engelse versie te lezen!

Zaterdagavond ging ik even wandelen met mijn vriend en zijn hond. We hadden allebei geen zin om te gaan joggen, dus gingen we maar voor een fikse wandeling in de plaats. Sinds kort heb ik ook een moestuintje, gevuld met de plantjes van de Albert Heijn. Zo leuk om alles te zien groeien!

Volgende week staan er nog enkele leuke dingen op de planning: mijn eerste rijles (spannend!) en een posterpresentatie (nog spannender!). Tot volgende week!

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Picture my week: fitnessen en thesissen!

  1. Veeeel succes met je thesis! Ik ken alle haat die ermee gepaard gaat, haha, de mijne moet donderdag binnen. Echt tof om weer eens mee te kijken met je week, je moestuin ziet er zooo cool uit! Zo mooi gemaakt met dat hout ook, succes met je moestuintjes 😉 De mijne komen hier nu ook uit, echt tof om te zien. Enne, hoe cool ook, zo’n bullet journal! Ik ga me weer eens bezighouden met fotoboeken maken denk ik, haha. Liefs!

  2. Leuk dat je weer een picture my week maakt! Ik vind het één van de leukste artikeltjes om te lezen op de meeste blogs die ik volg. Deze week ga ik het ook eens uitproberen, ben benieuwd hihi.
    Zo’n fancy moestuintje! Ziet er echt heel leuk uit.
    Oeh, mijn thesis moet 1 dag later dan die van jou binnen. Succes met de laatste loodjes!

Geef een reactie

