MAC Soft&Gentle

Soms heb je zo van die dingen die echt al heel lang op je verlanglijstje staan. De Soft&Gentle highlighter van MAC is er zo eentje. Of was eigenlijk, want met een kortingsactie besloot ik om deze populaire highlighter toch maar te kopen. Benieuwd of ik tevreden ben met mijn investering? Lees dan snel verder!

Soft&Gentle zit in de beroemde ronde doosjes van MAC. Een ding kan ik je nu al vertellen: de inhoud is echt zo groot, dat je met één verpakking waarschijnlijk levenslang toekomt! Het deksel sluit met een magneet, waardoor je geliefde highlighter steeds goed beschermd zit.

Soft&Gentle wordt officieel benoemd als een Mineralize Skinfinish, een zacht poeder dat je als highlighter of over heel je gezicht kan gebruiken. Met mijn vette huid is dat tweede helaas geen optie (tenzij ik er als een discobal wilt uitzien), dus ik gebruik hem als highlighter op mijn wangen. Hij geeft niet alleen een prachtige glans af, maar kleurt je wangen ook wat perzikroze. Wanneer je een lichte, natuurlijke make-uplook wilt maken, zou je hem dus ook als blush én highlighter kunnen gebruiken!

Toegegeven: een skinfinish van MAC is niet goedkoop. Maar ik vind het zeker en vast het geld waard! Hij geeft een prachtige glans af, je kan hem ook gebruiken als blush , hij blijft zowat de hele dag zitten én je komt er waarschijnlijk jaren mee toe. Mocht je toch nog twijfelen, kijk dan zeker uit naar kortingsacties. Ik scoorde de mijne namelijk met 20% korting!

Soft&Gentle is te koop voor €31,50 (10 gram).

Heb jij dit pareltje al in je bezit?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “MAC Soft&Gentle

Geef een reactie

