Peachy Pink Kisses

Een tijdje geleden kon je de review van de Candy Queen of Hearts blush lezen. Omdat ik zo tevreden was over deze schattige blush (en omdat er gratis verzending was bij het Kruidvat), besloot ik om een tweede hartje te kopen. Dit keer ging ik voor de perzikroze variant: Peachy Pink Kisses.

Net zoals Candy Queen of Hearts werd ook deze blush geïnspireerd op de duurdere Sweethearts blushes van Too Faced. De blush werd gebakken en in een hartvormig doosje gestopt, waardoor het geheel er erg lief uitziet.

Peachy Pink Kisses bestaat uit drie verschillende kleuren: namelijk lichtroze, donkerroze en perzikroze. Je kan één van de drie kleuren apart gebruiken, maar ik kies er meestal voor om alle kleuren ineens te gebruiken. Op deze manier krijg ik een licht, lief blosje mét een mooie glans. Hij is niet zo fel als de Candy Queen variant en is daardoor ideaal voor wanneer ik een lichtere make-uplook wil maken.

Mocht je nu zelf overtuigd zijn van deze lieve Peachy Pink Kisses, dan kan je hem aanschaffen bij onder andere het Kruidvat voor €5,99. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een natuurlijke blush voor een fijne prijs!

Heb jij al een Blushing Heart in je collectie?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Peachy Pink Kisses

Geef een reactie

