Press Days april 2017

Vorige week was het weer zover: de persdagen in Antwerpen vonden weer plaats. Tijdens deze dagen zetten heel wat PR-bureaus twee keer per jaar hun deuren open influencers, bloggers, vloggers, BV’s en ga zo maar door. Ook ik mocht gaan kijken naar de nieuwste collecties en trok dan ook op pad met medeblogsters Isabelle en Laura. Benieuwd naar onze avonturen? Lees dan snel verder!

Na een extra lange treinrit van Leuven naar Antwerpen (boe vertragingen!), kwamen we rond de middag aan. Bureau nummer één op de planning: Global Image. Speciaal voor de persdagen bouwden zij hun kamp buiten op, inclusief pop-up nagelsalon van ProNails. Hier genoten we, ondanks de kou, van een lekkere ice-tea, de zalige zetels van Sofacompany en een manicure. Ik koos trouwens voor het zomerse kleurtje Booking Confirmed!

Na ons even opgewarmd te hebben in een cafeetje, trokken we door naar PR-Style. Dit bureau was voor mij nog onbekend, maar ik werd al snel verliefd op hun mooie merken! Hier bewonderden we onder andere de allernieuwste versie van mijn geliefde Brita-waterfilter, hele mooie juweeltjes van Rocks On A Rope (even een kleine hint naar mijn boyfriend) en de milieuvriendelijke jute tassen van Juuty. Hier leerde ik ook de merken Uriage en Molton Brown kennen, die mij meteen erg aanspraken. Deze ga ik in de toekomst zéker eens testen!

Op stop nummer drie maakten we kennis met drie bureaus: MOJO, The Kube en MaisonPR. Hier kregen we onder andere uitleg over de haarproducten van Living Proof, proefden we van heerlijke Jimmy’s popcorn en lieten we ons Colour Passport samenstellen!

Om de dag goed af te sluiten, brachten we nog een bezoekje aan de Secret Garden van ComPRendo, O Sérieux, buro coco en Appletree PR. Hier ontdekten we de nieuwste collecties van het Belgische merk Self, kregen we heerlijke granola voorgeschoteld en maakte ik voor het eerst kennis met het merk Imwe. Ook kregen we de nieuwste parfums van ’s Oliver en Betty Barclay te zien (en te ruiken) en ik kan je nu al verklappen dat deze echt heer-lijk zijn!

Na een hele dag wandelen en keuvelen zat ons bezoekje aan Antwerpen er alweer op. Bedankt aan alle pr-bureaus voor de uitnodigingen en de fijne ontvangst!

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Press Days april 2017

  1. Ooh, wat tof dat je zoveel bureau’s kon doen! Ik ging bijna ook gaan, maar er kwam helaas iets tussen. Hopelijk zie ik je in oktober/november (?) eens bij een persbureau! Het lijkt me leuk om je eens te ontmoeten. Liefs!

Geef een reactie

