MAC Velvet Teddy

Toegegeven: mijn MAC verslaving begint lichtjes uit de hand te lopen. Toch kan ik het niet laten om zo nu en dan een nieuwe lipstick aan te schaffen, zeker niet als er ook nog eens korting is. Velvet Teddy is alweer mijn elfde lipstick van het merk, maar toch ben ik er nog steeds even blij mee als mijn allereerste exemplaar.

Toen er laatst een kortingsactie was bij de Bijenkorf, besloot ik dus om een nieuwe lipstick aan te schaffen. Velvet Teddy had ik zelf nog nooit geprobeerd, maar omdat hij zo geliefd is door andere bloggers gaf ik hem toch maar een kans. Gelukkig maar, want ik vind hem prachtig!

Velvet Teddy heeft een matte finish, wat betekent dat hij zo goed als geen glans bevat én lang blijft zitten. Hierdoor voelt hij soms wel wat stroef en uitdrogend aan, maar dat neem ik er graag bij. De kleur zou ik omschrijven als ‘naturel/bruin’, en in mijn geval zelfs een my-lips-but-better kleurtje. Hij sluit immers goed aan bij mijn natuurlijke lipkleur, maar geeft je look toch net iets extra. Zo zie je wel dat ik lipstick draag, zonder al te veel op te vallen.

Wanneer ik geen zin heb om me fel op te maken of gewoon op zoek ben naar een naturelle look, kies ik vaak voor Velvet Teddy. Ondertussen heb ik hem dus al vaak gedragen! Hij blijft een paar uur zitten, trekt niet in de lijntjes en vervaagt geleidelijk aan, zonder vlekken achter te laten.

Voor een MAC lipstick betaal je €19,50. Best veel geld, maar ik vind het absoluut de moeite waard! 

Liefs, Eva

12 gedachtes over “MAC Velvet Teddy

Geef een reactie

