Essie Go Overboard en Maximillian Strasse Her

Als ik één favoriete nagellakmerk moest kiezen, dan ging ik zonder twijfel voor Essie. Ik heb al heel wat andere merken geprobeerd, maar Essie blijft me toch steeds weer verbazen met prachtige kleuren en een uitstekende kwaliteit. Mijn hart maakte dan ook een kleine vreugdesprongetje toen ik enkele kleuren afgeprijsd zag liggen bij het Kruidvat. Hoewel ik véél meer had willen meenemen, hield ik me in en rekende ik slechts twee lakjes af: Go Overboard en Maximillian Strasse Her. De totale prijs? Zeven(!!) euro!

Voor het design alleen al zou ik voor Essie kiezen: de potjes zien er leuk uit en met de brede kwast lak je in no time al je nagels. De leuke namen geven het geheel nog net dat extra!

De kleuren en de kwaliteit zelf zijn natuurlijk veel belangrijker dan het uiterlijk van het flesje. Ook deze stellen me zeker niet teleur. Go Overboard is een prachtige, diep groenblauwe kleur. Hij is erg vrouwelijk en zal in zowat elk seizoen mooi staan. Deze kleur dekt bovendien heel goed met slechts één laagje!

Maximillian Strasse Her is een lichte, grijsblauwe kleur die heel leuk is voor de aankomende lente. Deze dekt wat minder goed, maar na een laagje of twee heb je al een heel mooie kleur. Beide kleuren blijven een dag of vier mooi zitten, vooraleer er hoekjes en kantjes afgaan.

Kortom: ik ben erg blij met mijn twee nieuwe aanwinsten. Essie is en blijft mijn favoriete nagellakmerk en heeft me tot nu toe nog niet teleurgesteld!

Ook een lakje van Essie aanschaffen? Je betaalt ongeveer €12 voor een flesje bij onder andere Kruidvat. Kijk zeker uit naar promoties of kortingen! Op deze manier kan je een nieuw kleurtje scoren voor een fijne prijs.

Wat is jouw favoriete kleur van Essie?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Essie Go Overboard en Maximillian Strasse Her

Geef een reactie

