New in: naamketting van Names4Ever

Je kan er tegenwoordig niet meer omheen: naamkettingen zijn helemaal hot and happening. Deze subtiele kettingen zien er vaak heel lief uit en zijn op maat (van je naam) gemaakt. Ik was dan ook erg blij toen ik een naamketting van Names4ever mocht uitzoeken! Benieuwd naar het eindresultaat? Lees dan snel verder!

Names4ever verkoopt naast naamkettingen ook heel wat andere dingen, zoals gegraveerde hangers en bedels met foto’s erop gedrukt. Ik besloot om voor een ketting met mijn naam eraan te gaan, omdat deze tegenwoordig zo populair zijn.

Het moeilijkste van heel het proces vond ik het kiezen van een stijl. Names4ever biedt namelijk heel wat verschillende dingen aan: van licht en vrouwelijk, tot een speelser lettertype of zelfs kettingen met twee namen. Na heel wat getwijfel ging ik uiteindelijk voor het model Claudia. Dit lettertype is erg simpel, sierlijk en vrouwelijk.

Naast het model kan je ook nog kiezen tussen verschillende ‘kleuren’ (zilver, goud of verguld) en verschillende soorten kettingen. Omdat ik het liefst zilveren juwelen draag, was de keuze voor een zilveren ketting al snel gemaakt. Daarnaast ging ik voor een standaard jasseron ketting in de kortste maat. Nog even mijn naam en gegevens ingeven, en mijn ketting was al in de maak!

Een paar dagen later lag mijn pakketje (zonder verzendkosten!) al op mijn deurmat. Toen ik de envelop opendeed, was ik erg verbaasd. Normaal gezien worden juwelen namelijk verpakt in een plastieken zakje, maar mijn ketting zat in een snoepig roze doosje, inclusief schattige strik. Extra puntjes voor deze leuke verpakking!

Maar ook de ketting zelf verdient veel aandacht. Hij staat heel lief en subtiel, waardoor hij een leuke touch geeft aan mijn outfits. De letters zijn bovendien erg duidelijk ‘geschreven’, zodat mijn naam mooi uitkomt. Ook de lengte is perfect! Hij is niet te lang, waardoor je hem altijd goed ziet zitten, en hij niet verdwijnt onder een topje.

Kortom: ik ben heel blij met mijn naamketting. Hij geeft elke outfit net dat tikkeltje extra en ik draag hem dan ook heel vaak. Zeker een aanrader!

Een zilveren naamketting heb je al voor €35,95 (met gratis verzending!).

Heb jij ook een naamketting?

Liefs, Eva

*dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb ter review

Geef een reactie

