Uitgetest: wanddecoratie van Saal-Digital

Een tijdje geleden mocht ik al een fotoboek van Saal-Digital Nederland testen. Omdat ik hier zo tevreden over was, gaf ik me ook op om een wanddecoratie uit te proberen. Hoe dat me bevallen is, vertel ik jullie nu!

Aangezien ik helemaal niets van afdrukken of de verschillende materialen kende, koos ik maar voor hetgene wat er het beste uitzag. Ik wou graag een afdruk die niet kapot kon vallen (dus enkel glas was al een no-go voor mij) en waarvan de kwaliteit erg goed was. Uiteindelijk koos ik voor een Gallery Print met een glanzende afwerking. Deze wordt wel gedrukt op glas, maar is aan de onderkant verstevigd met een Alu-Dibondplaat. Zo gaat mijn afdruk extra lang mee!

Het moeilijkste van heel het proces vond ik het kiezen van de foto. Dit moest natuurlijk een speciale foto zijn, aangezien ik hem in het groot op mijn kamer wilde zetten. Omdat Yannick en ik een aantal maanden geleden een heel fijn reisje naar Parijs hadden gemaakt, besloot ik om tussen deze foto’s te gaan snuffelen. Al snel vond ik een leuke foto waar we allebei opstonden met Minnie Mouse.

Omdat ik mijn spiegelreflexcamera niet mee had genomen naar Parijs, zijn alle foto’s gemaakt met een gewone camera. Op zich is de kwaliteit van deze foto dus goed, maar mocht je voor een nog grotere afdruk gaan, zou ik zeker kiezen voor een betere foto. Ook raad ik je aan om je foto eventueel wat op te lichten, aangezien de mijne op sommige plekken een beetje donker is uitgevallen. Afgezien van dat, vind ik mijn afdruk wel heel mooi. De kleuren komen goed uit en de kwaliteit is goed. Bovendien voelt hij erg stevig en duurzaam aan!

Al bij al ben ik dus erg tevreden met mijn afdruk. Mocht je zelf aan de slag willen gaan, dan zou ik er zeker voor zorgen dat je kiest voor een goed belichte foto in uitstekende kwaliteit. Zo zal je zeker een erg mooie afdruk krijgen!

Ik betaalde €44,95 (+€4,95 verzendkosten) voor een Gallery Print met glanzend oppervlak van 30×40 cm. 

Liefs, Eva

*dit artikel bevat items die ik heb ontvangen ter review

2 gedachtes over “Uitgetest: wanddecoratie van Saal-Digital

Geef een reactie

