Shoplog: Kruidvat en MAC

De afgelopen tijd heb ik weer heel wat dingen bij elkaar geshopt. Ik zou willen zeggen dat dit van enkele weken was, maar in werkelijkheid kocht ik alles gewoon in één week tijd. Gelukkig maakte ik gebruik van heel wat kortingen, acties en gratis verzending. Kijk je mee naar mijn shoplog?

Toen ik bij het Kruidvat was, zag ik plots dat er Essie lakjes in de salesbakken waren. En niet zomaar een paar potjes, maar drie(!) hele bakken vol. Mijn hartje maakte dan ook even een sprongetje bij het zien van al die mooie nagellakken met korting. Ondanks dat ze heel wat mooie kleurtjes hadden, hield ik me toch goed in en rekende ik er slechts twee af: Go Overboard en Maximillian Strasse Her. Het fijnste is dat ik per kleur slechts €3,50 betaalde, wat ongeveer één derde van de normale prijs is!

Ook zag ik dat er geurstokjes van Bolsius in de aanbieding waren. Eerder kocht ik al een setje om het eens te proberen. Dat was me toen zo goed bevallen, dat ik besloot om er meteen drie mee te nemen. Voor de geuren Franse Lavendel, Vers Linnen en Vanille betaalde ik €3,25 per stuk.

Vorige week kreeg je met je klantenkaart gratis verzending in de webshop van het Kruidvat. Ik besloot dan ook om mijn kans te grijpen en enkele dingen te bestellen die ik nooit vond in de winkel. Zo kocht ik onder andere twee dingen van I Heart Make-up: het Chocolate Vice palette (€9,59) en de Peachy Pink Kisses (€5,99) blush. Ook besloot ik om nog twee kleine parfums van The Master Perfumer in mijn winkelmandje te gooien: Oriental Summer en Amber. Voor beide parfums betaalde ik slechts €3,49!

Tot slot bestelde ik nog enkele dingen van MAC bij de Bijenkorf. Ik ben echt dol op MAC en als er dan nog eens korting is, dan ga ik helemaal los. Dit keer koos ik voor (surprise) een lipstick en een skin finish poeder. Vanaf nu ben ik dan ook de trotse eigenaar van Velvet Teddy (die uiteindelijke €15,60 kostte) en Soft&Gentle (€24,80). Beide items stonden al lang op mijn wishlist en ik ben dan ook heel blij dat ik ze eindelijk heb!

Zo, dat waren alweer mijn geshopte items van de afgelopen tijd. Wat heb jij allemaal ingeslagen de afgelopen tijd?

Liefs, Eva

11 gedachtes over “Shoplog: Kruidvat en MAC

  1. Hééé, wacht, blijkt dat ik je niet volgde op Bloglovin’ maar enkel op WordPress. Foutje direct recht gezet, hihi. Je foto’s worden echt steeds mooier (en dat zijn ze al hoor), zo’n toffe dingetjes heb je gekocht!

Geef een reactie

