Fun in the sun met Cheapass Zonnebrillen!

Nu de winter achter ons ligt, begint het eerste lentezonnetje zich stilaan te tonen. De sjaals en mutsen mogen terug de kast in en de blote benen mogen weer naar buiten. Zonnig weer vraagt natuurlijk ook om een gepaste zonnebril. Omdat mooie exemplaren nogal duur kunnen zijn, ging ik op zoek naar een goedkoper alternatief. Zo kwam ik al snel terecht bij Cheapass Zonnebrillen!

Deze webwinkel verkoopt -zoals de naam al doet vermoeden- een heleboel goedkope zonnebrillen. Van ronde modellen, tot pilotenbrillen en zelfs houten monturen, er zit wel iets leuks voor iedereen tussen. Het fijne is dat je voor elke bril slechts €8,95 betaalt én dat je korting krijgt bij aankoop van twee of meer brillen. Bovendien zijn alle modellen van duurzame kwaliteit en bieden ze 100% UV bescherming.

Ik mocht een leuke bril uitkiezen uit de webshop. Geen gemakkelijke opgave, als je bedenkt dat er meer dan 150 modellen op de site staan! Na heel wat vergelijken, wikken en wegen, ben ik uiteindelijk voor de Caramella gegaan. Deze bril heeft ovalen glazen en is bedrukt met een roodbruin luipaardmotief. De dunne pootjes maken het geheel extra vrouwelijk en licht. Ik vind het een hele mooie zonnebril: de glazen zijn lekker groot en hij doet me meteen zin krijgen in de zomer!

Het bestellen verliep heel vlot en een paar dagen later had ik mijn zonnebril al op mijn neus staan. Het handige is dat ze je bril verpakken in een doos die door de brievenbus past: zo hoef je niet thuis te zijn wanneer hij aankomt en betaal je minder verzendkosten!

Ben je dus nog op zoek naar een goedkope maar degelijke zonnebril? Neem dan zeker eens een kijkje in het enorme aanbod van Cheapass Zonnebrillen!

Heb jij je zonnebril al klaarliggen?

Liefs, Eva

Ps: vergeet tussen het bekijken van de brillen door ook niet even te letten op de namen en de bijhorende teksten, deze zijn namelijk hi-la-risch! 

*dit artikel bevat items die ik heb ontvangen ter review

2 gedachtes over “Fun in the sun met Cheapass Zonnebrillen!

Geef een reactie

