Perfecte selfies dankzij Oral-B

Als blogger zijnde maak ik elke dag wel één (of meerdere) selfies. Omdat deze wel eens op sociale media verschijnen, is er niets zo vervelend als gele tanden op een foto. Geen paniek, want Oral-B breidde recent hun 3D White Luxe assortiment uit met een nieuw twee-stappensysteem! 

Het 3D White Luxe assortiment van Oral-B bestaat ondertussen uit vier verschillende tandpasta’s. Ik testte de Perfection-variant uit, samen met de Whitening Versneller. Het twee-stappensysteem belooft tot 100% van de oppervlakkige verkleuringen op een zachte manier te verwijderen én nieuwe verkleuringen tegen te gaan. Op deze manier zou je na drie dagen al resultaten moeten zien.

Oral-B haalde hun mosterd bij je vertrouwde huidverzorgingsroutine, waarbij je eerst grondig reinigt en erna beschermt. Op deze manier kan je genieten van alle lekkere dingen (koffie! wijn!) zonder dat het de witheid van je tanden aanpast. Zo sta je altijd perfect op een selfie met je #nofilter-glimlach.

Ik moet zeggen: na enkele dagen zien mijn tanden er inderdaad witter uit. Vooral de Perfection tandpasta geeft, doormiddel van de microkristallen die erin zitten, een erg fris en schoon gevoel. De Whitening Versneller, die heerlijk naar vanille ruikt, gebruik ik één keer per dag ná het poetsen. Deze laat je tanden er nét nog wat witter uitzien en beschermt je tanden tot wel 24 uur lang tegen nieuwe vlekjes. Bovendien ziet de nieuwe wit met paars en roze verpakking er ook nog eens erg schattig en glamorous uit. Ik ben dus alvast overtuigd!

De Oral-B 3D White Luxe Perfection tandpasta en Whitening Versneller zijn te koop voor €4,99 per stuk.

Hoe poets jij je tanden het liefst?

Liefs, Eva

*dit artikel bevat items die ik heb ontvangen ter review

Geef een reactie

