Tea Tree Water van Lush

Tot voor kort was mijn Lush stash vooral (rijkelijk) gevuld met bruisballen, shower jellies en andere zeepjes. Verzorgingsproducten liet ik links liggen, omdat ik vaak niet wist wat ik ermee moest aanvangen. Toch besloot ik om laatst het aanbod van verzorging eens grondig onder de loep te nemen. Na heel wat gesnuffel in de winkel, rekende ik even later het Tea Tree Water af!

Dit zwarte flesje zag ik al bij heel wat bloggers en instagrammers voorbij komen. Mijn nieuwsgierigheid was dus meer dan gewekt en ik besloot om het eens uit te proberen. Tea Tree Water is een toner, die je huid schoon en fris moet houden. Hij heeft bovendien een anti-bacteriële werking, waardoor puistjes verleden tijd zijn. Het grapefruit zit vol met vitamines en de jeneverbessen houden je huid zuiver en fris.

Ik gebruik het Tea Tree Water ’s ochtends en ’s avonds en spray het direct op mijn gezicht, maar je zou het ook op een watje kunnen doen en zo op je gezicht deppen. Na gebruik voelt mijn huid schoon en gekalmeerd aan. Het zorgt bovendien voor een erg fris gevoel en het ruikt nog eens lekker ook. Sinds ik het product gebruik, merk ik dat ik minder last heb van puistjes of een vette huid. Een heel fijn product dus!

Mocht je nieuwsgierig zijn geworden naar het Tea Tree Water, dan raad ik je zeker aan om het eens uit te proberen in de winkel. Omdat ik niet zeker wist of het goed ging werken bij mij, koos ik om te beginnen voor een kleiner flesje. Voor mij (ik heb een gecombineerde/vette huid) werkt het alleszins heel erg fijn! Het Tea Tree Water is bovendien erg zuinig en blijft lang goed. Wanneer mijn flesje leeg is, koop ik zeker een nieuwe, grote fles!

Het Tea Tree Water is te koop voor €6,95 (100 gram) of €13,25 (250 gram).

Kende jij deze toner al?

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Tea Tree Water van Lush

    • Oei haha! De mijne is nog niet op, maar denk wel dat ik een nieuwe ga kopen als deze leeg is. Alhoewel ik het ook heel fijn vind om nieuwe producten te testen, dus het ligt er maar net aan wat me op dat moment aanspreekt in de winkel 🙂

Geef een reactie

