Twinmarkers van de Action

De Action is echt één van mijn favoriete winkels. Niet alleen haal ik er zowat al mijn schoolspullen, maar soms vind ik er ook echte hebbedingen. Zo kwam ik er laatst deze setjes twinmarkers tegen. Na heel wat getwijfel (ga ik ze wel gebruiken? moet ik mijn geld hier wel aan geven?) nam ik ze toch maar mee. Gelukkig maar, want ik ben er echt blij mee!

De twinmarkers zitten per drie verpakt en er zijn in totaal zo’n zes verschillende kleurencombinaties verkrijgbaar. Omdat ik nog niet zeker wist of ik ze wel fijn zou vinden, nam ik twee setjes mee: één met roodoranje kleuren en één met paarse kleuren. Een leuk extraatje is dat de kleuren op zich ook een naam hebben!

De twinmarkers hebben zowel een dikke als een dunne punt. Met de dikke punt kan je heel fijn grote vlakken invullen, en de dunne kant kan je gebruiken voor wat kleinere details. De stiften zijn stuk voor stuk goed gepigmenteerd maar drukken wel door het papier, omdat ze op alcoholbasis zijn. Ik raad je dus zeker aan om een extra papier onder je blad te leggen!

Ik gebruik de markers nu voor kleine tekeningen en doodles die ik maak in te kleuren, maar je zou ze ook perfect kunnen gebruiken in een kleurboek of zelfs voor handlettering. Wanneer ik nog eens langs de Action ga, neem ik de andere kleuren zeker mee!

De twinmarkers zijn per drie te koop bij de Action voor 99(!) cent per set. Inslaan maar!

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Twinmarkers van de Action

Geef een reactie

