MAC Craving

Soms heb je zo van die lipsticks waarop je instant verliefd wordt. Zo deed Craving van MAC mijn hartje meteen sneller slaan in de winkel. Toen bleek dat er ook nog eens 20% korting was (ik kocht hem samen met MAC Fanfare), was ik al helemaal gelukkig. Ook zo benieuwd geworden naar dit pareltje? Lees dan snel verder!

MAC omschrijft Craving zelf als “A Neutral Plum with a Natural finish”. Voor het eerst snap ik pas echt wat ze bedoelen met deze beschrijving. Craving is in mijn ogen namelijk roze met een vleugje paars erdoorheen. Doordat hij niet té fel is, zorgt hij voor een vrouwelijke en natuurlijke look. De kleur is met één laagje al goed dekkend, maar je zou ook meerdere lagen kunnen smeren voor een feller effect.

Craving heeft een Amplified finish, wat betekent dat hij lang blijft zitten, zonder uit te drogen. Persoonlijk is dit mijn favoriete afwerking: het zorgt voor een mooie, dekkende kleur met een natuurlijk effect en er zijn geen droge velletjes te zien. Win-win! De lipstick overleeft met gemak een hapje en een drankje en kan bovendien makkelijk bijgewerkt worden.

Craving is ondertussen alweer mijn zesde (full size) lipstick van MAC, en ik heb zo een vermoeden dat hij al snel één van mijn favorieten zal worden! De kleur is namelijk natuurlijk genoeg voor overdag, maar ook fel genoeg voor een avondje stappen of een date.  Hij heeft alvast een plekje in mijn tas veroverd!

Kende jij deze mooie kleur al?

MAC lipsticks zijn te koop voor €19,50 per stuk.

Liefs, Eva

8 gedachtes over “MAC Craving

Geef een reactie

