Favorieten februari 2017

Ondertussen zit februari er al een tijdje op. Ook in de maand van de liefde veroverden enkele producten mijn hart. Zo sloeg ik mijn slag bij MAC, kreeg ik een paar mooie cadeaus  en verwende ik mezelf met een nieuw boek. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Eind februari liep er een actie bij MAC, waarbij je 20% korting kreeg bij aankoop van twee lipsticks. Omdat MAC echt bijna nooit acties doet, kon ik dit echt niet aan mij voorbij laten gaan. Even later stond ik dus al aan de kassa (na heel wat swatchen) met twee nieuwe lipsticks in mijn handen. Ik koos voor Fanfare, een lief lentekleurtje, en Craving, een paarsroze vrouwelijke kleur. Héél blij mee!

Soms heb je zo van die producten die maanden in je kast staan, zonder gebruikt te worden. Zo ook de Frizz Ease Touch Up Crème van John Frieda. Toen ik hem een tijd geleden terugvond, besloot ik om hem nog een kans te geven. Hij maakt mijn haar mooi zacht én ruikt bovendien heer-lijk: alsof ik net van de kapper kom!

Om in de romantische sfeer van Valentijnsdag te blijven, verdient ook deze hartvormige Candy Queen of Hearts blush van I Heart Make-up ook een plekje tussen mijn favorieten. Hij ziet er niet alleen leuk uit, hij heeft ook een prachtig pigment! Ik gebruikte hem ook in mijn Valentijnslook.

Voor Valentijn kreeg ik trouwens een heel lief cadeau van mijn vriend: deze prachtige hartvormige oorbellen van Swarovski. Het zijn gouden oorbellen met zilveren diamantjes erin, waardoor ze overal bij passen. Ik draag ze steeds met heel veel liefde!

Naast Valentijn, vierde ik ook heel laattijdig mijn verjaardag met vrienden en vriendinnen. Ik kreeg heel wat leuke cadeautjes, waaronder enkele spullen van Lush. Deze Tender Is The Night massagebar heb ik ondertussen al uitgebreid uitgetest en hij is meer dan goedgekeurd! Hij ruikt heel lekker, smelt goed en is zuinig in gebruik. Score!

Tot slot nog een boek waar ik heel blij mee ben: Het Bucketlistboek voor Koppels. In dit leuke boek vind je 250 dingen die je als koppel gedaan moet hebben: van trouwen tot een kussengevecht houden. Ik kan niet wachten om alles van mijn bucketlist te strepen!

Welke producten deden jouw hart sneller slaan in februari?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Favorieten februari 2017

Geef een reactie

