MAC Fanfare

Momenteel loopt er bij MAC een actie dat je 20% korting krijgt bij aankoop van twee lipsticks. Als groot MAC- en lipstick fan, kon ik deze actie natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan! Na lang twijfelen, swatchen, wikken en wegen in de winkel, nam ik twee leuke kleurtjes mee. Vandaag review ik de eerste: Fanfare!

Ik was vooral op zoek naar een nude kleurtje, dat geschikt is voor een gewone dag. Mehr is één van mijn favoriete kleuren (en zeker een aanrader), maar ik wou ook graag een rozere variant, die perfect bij de lente past. Op aanraden van de verkoopster probeerde ik Fanfare uit, een kleur die ik al bij enkele andere blogsters voorbij had zien komen.

Fanfare is een roze oude kleurtje. Wat ik er zo fijn aan vind, is het feit dat het niet echt roze-roze is, maar dat er ook een vleugje oranje/koraal tussen zit. Echt iets voor mij dus, aangezien lichtroze mij niet heel goed staat! De lipstick heeft een cremesheen finish: deze zijn erg romig, hebben een medium dekking en zorgen voor een natuurlijke kleur. Omdat hij zo romig is, blijft hij minder lang zitten dan een matte lipstick. Toch overleeft hij zeker een hapje en een drankje!

Conclusie: Fanfare is zeker een aanrader! Het is een lief, roze kleurtje dat heel mooi bij de lente past. Het is zeker een lipstick die ik de komende weken nog vaak zal dragen!

Kende jij dit kleurtje al?

MAC lipsticks zijn verkrijgbaar voor €19,50 per stuk. Tot en met 4 maart krijg je 20% korting bij aankoop van twee exemplaren!

Liefs, Eva

6 gedachtes over “MAC Fanfare

  1. Pingback: MAC Craving | Her Name Is Eva

Geef een reactie

