Her Name Is Eva bestaat drie jaar!

Tijd voor een feestje, want Her Name Is Eva viert haar verjaardag! Precies drie jaar geleden verscheen immers het allereerste artikel op deze blog. Ondertussen heb ik al heel wat mooie dingen mogen meemaken: persevents, leuke samenwerkingen, nieuwe vriendschappen en heel wat lieve reacties! Om dit te vieren, zet ik de leukste herinneringen van het afgelopen jaar op een rij.

Voor het eerst naar een persevent

In april mocht ik voor het eerst naar een persevent. Niet zomaar eentje, maar de persdagen, waarop alle nieuwe collecties worden voorgesteld. Met knikkende knietjes stapte ik de verschillende bureaus binnen. Gelukkig werd ik heel goed ontvangen en hou ik dus niks dan goede herinneringen over aan deze dag! Alle foto’s vind je terug in dit artikel.

Leuke samenwerkingen

Hoewel ik al wat kleinere samenwerkingen had lopen, mocht ik het afgelopen jaar ook enkele grotere artikelen schrijven. Mijn favoriet was zonder twijfel die met Duifhuizen Tassen&Koffers. De rugzak gebruik ik ondertussen heel vaak en is één van mijn favoriete accessoires geworden!

Nieuwe vrienden en volgers

Wat ik het fijnste vind aan mijn blog? Dat zijn ongetwijfeld de nieuwe mensen die ik erdoor leerde kennen! Ondertussen heb ik al heel wat (blog)vriendinnen erbij gekregen, die ik regelmatig spreek. Ook mijn Instagram is flink gegroeid, zo behaalde ik onlangs de kaap van 500 volgers, toch iets om trots op te zijn!

Tijd voor een feestje!

Omdat ik ook jullie, mijn lezers, in de bloemetjes wil zetten, organiseer ik een winactie. Deze zal je dit weekend hier terugvinden, dus neem dan zeker eens een kijkje! Verzoekjes voor de te winnen items, mogen trouwens altijd doorgestuurd worden ;).

Bedankt voor de mooie drie jaren!

Liefs, Eva

 

4 gedachtes over “Her Name Is Eva bestaat drie jaar!

Geef een reactie

