New in: heel veel oorbellen!

Naar oude gewoonte mocht ik weer enkele spulletjes uitzoeken bij de webshop Born Pretty Store. Deze keer ging ik onder andere voor negen(!) paar oorbellen! Ook deed ik een kleine miskoop, oeps!

Laten we maar meteen beginnen met die miskoop. Deze berenring lonkte namelijk al heel lang naar mij, dus ik besloot hem nu eindelijk eens te bestellen. Hoewel ik hem superschattig vind, is hij helaas ook veel te klein. Dit vreesde ik al, aangezien de juwelen op maat zijn van Aziatische vrouwen en ik nu niet bepaald smalle vingers heb. Achja, hij is nog steeds leuk als accessoire op de foto!

Berenring – $1,23

Zoals je wel al aan de titel kon merken, bestelde ik ook heel veel oorbellen. Negen paar om precies te zijn! In deze set vind je namelijk heel wat leuke, geometrische gouden oorbellen. Ze zijn stuk voor stuk erg simpel, maar wel erg leuk te combineren! Zo vind ik het bijvoorbeeld mooi om de kleine driehoekjes te combineren met iets grotere oorbellen.

Negen paar gouden oorbellen – $2,99

Tot slot belandden ook twee sleutelhangers in mijn winkelmandje. Zo koos ik voor deze pompon, die je tegenwoordig overal ziet. Ik had hem eigenlijk in het blauw besteld, maar door een foutje kreeg ik de roze toegestuurd. Niet erg, want ik heb ook een roze tasje waar dit bijpast! De pompon is afgewerkt met een gouden sluiting en een kraaltje.

Pompon sleutelhanger – $3,36

Als allerlaatste koos ik voor een cactus sleutelhanger. Wie mij blog goed in de gaten heeft gehouden, heeft waarschijnlijk opgemerkt dat ik deze al eens eerder kocht. Wie mijn blog nog beter in de gaten houdt (hint: dit weekend), maakt misschien binnenkort kans op dit exemplaar!

Cactus sleutelhanger – $2,61

Welk item vind jij het leukst?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “New in: heel veel oorbellen!

  1. Pingback: New in: heel veel oorbellen (part 2) | Her Name Is Eva

Geef een reactie

