MOTD: Valentines Day

Een aantal dagen geleden was het Valentijnsdag: de dag van de liefde, waarop je iedereen die je graag hebt in het zonnetje kan zetten! Om deze dag te vieren, besloot ik om een Valentijnslook te maken. Kijk je mee?

Beginnen doen we met de basis: foundation. Mijn favoriet is op dit moment de All Matt Plus foundation van Catrice. Mijn huid kan namelijk erg vet worden doorheen de dag, maar hiermee ziet mijn gezicht er heel de dag mat uit! Om rode plekken goed weg te werken, gebruik ik mijn Stay All Day concealer van Essence. Afpoederen doe ik met het All Matt Plus poeder. Om mijn gezicht wat meer kleur te geven én om in de romantische sfeer te blijven, koos ik voor de Candy Queen of Hearts blush van I Heart Make-Up. Dit lieflijk hartje is intens gepigmenteerd en past dus helemaal bij deze lieve look. Met het Glow for Glory! palette van W7 zorgde ik voor een shiny snoetje.

Voor mijn ogen gebruikte ik het I Heart Chocolate palette van I Heart Make-Up. Dit palette bevat vooral bruintinten, afgewisseld met paars en zelfs groen. Ook zitten er enkele roze kleurtjes in, die ik in deze look verwerkte. Zo gebruikte ik Meet Chocolate over mijn gehele ooglid. Love Torn en Unforgivable gebruikte ik in mijn ooghoek, crease en onder mijn ogen om meer diepte te creëren. Tot slot gebruikte ik More! in het midden van mijn oogleden voor een gouden touch.

Voor extra lange va-va-voom wimpers gebruikte ik nep-wimpers van Eylure. Deze  Beloved wimpers komen uit de Enchanted collectie en staan dus garant voor een betoverende blik! Als afsluiter gebruik ik mijn all time favourite mascara van Miss Sporty: de Pump Up Booster Furious Volume mascara. Op mijn lippen gebruikte ik Red van Mac, voor kissable Lips!

Wat heb jij gedaan met Valentijn?

Liefs,

Eva

5 gedachtes over “MOTD: Valentines Day

  1. Pingback: Favorieten februari 2017 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

