Wishlist: Desenio posters

Via een vlog van Boncolor leerde ik de webshop Desenio kennen. Deze webwinkel verkoopt allerlei prachtige posters met bijbehorende lijsten. Aangezien ik de laatste tijd erg bezig ben met het netjes opruimen en opnieuw inrichten van mijn slaapkamer, leek het me leuk om een paar posters op mijn wenslijst te zetten. Kijk je mee naar mijn favorieten?

Vele posters zijn erg minimalistisch. Vaak zijn ze zwart-wit of hebben ze slechts enkele kleuren. Dit vind ik erg mooi, aangezien ik mijn slaapkamer vooral rustig wil houden. Het fijne aan de website is ook dat er tal van ideeën opstaan. Zo krijg je bijvoorbeeld tips voor de perfecte combinaties en kan je meteen een hele opstelling kopen. Erg handig als je even het bos niet meer ziet tussen de bomen! Ik zocht alvast zes mooie posters uit, die prachtig zouden staan op mijn slaapkamer.

  1. Paardenbloem in zwart-wit – vanaf €3
  2. Lipstick poster met roze accent – vanaf €3
  3. Gouden wereldkaart – vanaf €16
  4. Kaart van Parijs – vanaf €16
  5. Gouden cactus – vanaf €7
  6. Throw kindness around like confetti – vanaf €6

Zoals je ziet koos ik vooral voor zwart-witte posters met hier en daar een gouden accent. Persoonlijk zie ik dit gewoon het liefste, omdat ik erg van een rustige stijl hou. Hou je nu wel van wat kleur? Ook dan vind je zeker een mooie poster in de webwinkel! Voor welke posters zou jij gaan?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Wishlist: Desenio posters

Geef een reactie

