Favorieten januari 2017

De eerste maand van het jaar is er voor mij altijd eentje met ups en downs. De eerst drie weken ben ik namelijk meestal druk in de weer met het leren voor mijn examens, wat heel wat stress met zich meebrengt. Toch vind ik het fijn om tussendoor wat vrijere momenten te hebben. Zo verjaar ik in januari en vier ik ook mijn anniversary. Vanzelfsprekend heb ik ook enkele favoriete producten gehad deze maand, die ik graag met jullie deel!

Naast stress hadden de examens nog een andere nadelig effect: een slechte huid. Ik heb namelijk erg veel gesnoept de afgelopen maand en kreeg er dus spontaan heel wat puisten bij. Onlangs kocht ik bij de Lush een waar wondermiddel: het Tea Tree Water. Mijn huid kalmeert meteen wanneer ik dit gebruik, waardoor ik ook heel wat minder puisten erbij krijg.

Eerder kon je al lezen dat ik voor Kerst de Spiced Apple Tin van de Body Shop cadeau kreeg. Hoewel ik alles hieruit heerlijk vind, heeft vooral de Sugar Body Scrub mijn hart gestolen. Hij ruikt niet alleen heerlijk, maar maakt mijn huid ook nog eens lekker zacht! Het kleine potje is ondertussen bijna op, dus ik hoop nog snel een grotere variant te scoren in de allerlaatste solden.

Iets waar ik de afgelopen maand erg van heb kunnen genieten zijn geurkaarsen. Zoals je al vaker hebt kunnen lezen, ben ik vooral erg dol op de exemplaren van Yankee Candle. Deze lijken op het eerste zicht erg duur, maar je krijgt er ook heel wat geur en branduren voor terug! Mijn favoriete geur blijft Christmas Cookie, die lekker zoet is. Toch ben ik op zoek naar een iets frissere geur, dus aanraders zijn altijd welkom!

De volgende favoriet ligt in hetzelfde straatje als de deurkaarsen. Onlangs kocht ik namelijk bij de Action een elektrische waxbrander. Bye bye gevaarlijke, verbrandruikende waxinelichtjes en hello zalige geuren! Deze brander geeft genoeg geur af om mijn kleine kamertje heerlijk te laten ruiken.

Een tijd geleden verkochten ze bij Kruidvat de Tangle Teezer aan een fijn prijsje. Voor ongeveer de helft van de normale prijs scoorde ik een felblauw met roze exemplaar, dat ik ondertussen dagelijks gebruik. Sindsdien heb ik geen klitten meer en is mijn haar lekker zacht en makkelijk doorkambaar!

Last but not least: het Bucketlist Boek van Elise De Rijck. Eerder kon je al lezen hoe dol ik hier op ben, en ondertussen probeerde ik ook al enkele doelen te verwezenlijken. Mocht je het boek nog niet kennen, dan raad ik je zeker aan om het eens te bekijken in de winkel. Het is een bijzonder fijn boek, vol met leuke, (makkelijk) haalbare doelen. Bovendien ziet het er ook nog eens prachtig uit, score!

Zoals je ziet genoot ik in januari vooral van lifestyle- en verzorgingsproducten. Omwille van mijn examens kwam ik namelijk de deur bijna niet uit, waardoor ik amper make-up droeg, haha!

Waar heb jij van genoten in januari?

Liefs, Eva

Een gedachte over “Favorieten januari 2017

Geef een reactie

