New in: Yankee Candle

Om de koude examenperiode wat gezelliger te maken, heb ik de afgelopen weken heel wat geurkaarsen opgebrand. Mijn favoriete merk is nog steeds Yankee Candle: met zijn heerlijke geuren en mooie vormgeving wist het immers al snel mijn hart te veroveren. Een tijdje geleden bestelde ik via Candles Direct een aantal nieuwe geuren, die ik graag met jullie deel! Ps: als je snel bestelt, geniet je nog van soldenkorting!

Ik bestelde voor het eerst een small jar. Voorheen kocht ik namelijk enkel wax tarts en votives, omdat ik de grotere maten te duur vond. Nu was er echter zoveel korting, dat ik het niet kon laten om er één te bestellen! Ik koos voor de geur Snowflake Cookie, een mierzoete geur. Persoonlijk vind ik Christmas Cookie net iets fijner ruiken, maar dit roze exemplaar is ook lekker en ziet er bovendien Pinterest-waardig uit!
Snowflake Cookie Small Jar – €6,30

De geur Soft Blanket had ik al heel vaak voorbij zien komen bij andere bloggers en instagrammers. Ook deze belandde dus in mijn winkelmandje! Hij ruikt puur en schoon naar versgewassen lakens. Een erg frisse en fijne geur dus!

Soft Blanket Sampler – €1,80

Als laatste bestelde ik nog twee wax tarts. Forbidden Apple komt uit de Halloween collectie van 2016. Deze collectie vond ik erg mooi en ik was dan ook blij dat ik deze nog op de kop kon tikken! Forbidden Apple ruikt -zoals de naam al doet vermoeden- naar friszure appeltjes.

Forbidden Apple 2016 Wax Tart – €1,25

Om me al lichtjes voor te bereiden op de zomer, koos ik tot slot voor de geur Summer Scoop. Deze is helaas uitverkocht in de tart-vorm, maar is wel nog in heel wat andere formaten verkrijgbaar. Hij ruikt een beetje naar fruitsnoepjes, erg lekker dus!

Summer Scoop Small Jar – €10,00

Hoewel mijn favoriete geur toch Christmas Cookie blijft, vind ik dit vier mooie toevoegingen aan mijn collectie. Vooral de geur Soft Blanket zal ik binnenkort, wanneer de eerste lentezon opduikt, veel gaan branden!

Ben jij ook zo dol op Yankee Candle?

Liefs, Eva

Geef een reactie

