MOTD: In theBalm of Your Hand

Toen ik laatst mijn make-upstash aan het opruimen was, kwam ik het In theBalm of Your Hand palette van theBalm tegen. Helaas pak ik dit palette er niet zo vaak bij, omdat het een nogal onhandig formaat heeft. Aangezien ik het toch niet wilde verwaarlozen, besloot ik om er een leuke look mee te maken!

In dit palette vind je zowat alle bestsellers van theBalm terug. Er zitten naast gezichtsproducten (blushes, bronzer en highlighter) ook enkele oog- en lipproducten in. Sommige kleuren zijn zelfs multifunctioneel en kan je bijvoorbeeld zowel als oogschaduw, als als blush gebruiken. Het palette was limited edition en is nu dus helaas niet meer te verkrijgen, maar alle producten zijn wel nog los te koop!

Nadat ik mijn basismake-up had aangebracht, gebruikte ik Bahama Mama als bronzer. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een complete contour-noob ben, maar voor de eerste keer beviel het me wel! Mijn jukbeenderen kwamen hierdoor mooier uit en mijn gezicht leek iets minder rond. Op de appeltjes van mijn wangen gebruikte ik Hot Mama: een prachtige perzikkleurige blush met subtiele glitter. Als highlighter gebruikte ik natuurlijk Mary-Lou Manizer. Dit pareltje zit ook in mijn The Manizer Sisters palette en is zeker een aanrader als je nog geen enkel product van theBalm in je bezit hebt. Check out that glow!

Op mijn ogen koos ik voor Mischevious Marissa. Deze oudroze/oranje kleur komt oorspronkelijk uit het Shady Lady Special Edition palette en is een erg girly kleurtje. In de outer V en mijn crease gebruikte ik het paarse Sexy uit het NUDE’tude palette. Deze gebruikte ik ook voor een stukje onder mijn ogen, om zo wat meer diepte te creëren. Voor wat extra shine gebruikte ik Mary-Lou Manizer onder mijn wenkbrauwen, in mijn binnenste ooghoeken en in het midden van mijn oogleden.

Tot slot bracht ik Caramel aan op mijn lippen. Deze roze kleur is erg subtiel en dus geschikt voor een alledaagse look. Hij zit in het How ‘bout Them Apples palette, waar binnenkort nog een review over verschijnt!

Wat is jouw favoriete product van theBalm?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “MOTD: In theBalm of Your Hand

Geef een reactie

