Het Bucketlist boek

De laatste maanden worden we echt platgegooid met creatieve boeken. Gelukkig ben ik hier dol op, dus ik vind het geen probleem! Het Bucketlist boek van Elise De Rijck stond al heel lang op mijn bucketlist (haha) en zat -tot mijn grote vreugde- ook in één van mijn Kerstcadeautjes. Ik licht alvast een tipje van de sluier en vertel jullie al iets over enkele behaalde doelen!

In het Bucketlist boek staan 500 dingen die je gedaan moet hebben. Denk maar aan een koe melken, een boek schrijven of een kussengevecht houden. Ook grotere doelen staan erin beschreven: zoals trouwen met je grote liefde of kinderen krijgen. Bij sommige doelen kan je een foto plakken, bij andere weer een heel verhaal neerpennen. Ook is er achteraan het boek plaats voor je eigen doelen en kan je afvinken hoeveel je er al behaald hebt. Om het geheel helemaal af te maken staan er ook nog eens leuke quotes verspreid over het boek. Kortom: een échte aanrader voor dromers en doeners!

Het leek me wel leuk om jullie van tijd tot tijd op de hoogte te houden van enkele van mijn behaalde doelen. Hier volgt alvast update numero uno!

  • Iemand kussen onder de Eiffeltoren: check! Yannick en ik brachten in september namelijk een romantisch bezoekje aan de hoofdstad van de liefde. In dit artikel vind je trouwens heel wat mooie foto’s van Parijs.
  • Tijdens datzelfde bezoekje gingen we ook een dag naar Disneyland Parijs. Ook dat doel kan ik dus afstrepen!

  • Een week lang geen geld uitgeven: als shopverslaafde was dit voor mij heel moeilijk, maar ik heb het toch een week kunnen volhouden! Ik wil sowieso proberen om wat meer op mijn geld te letten, want de feestdagen waren helaas niet zo lief voor mijn portemonnee.
  • Een diploma behalen: in juni behaalde ik mijn bachelor in de communicatiewetenschappen. Als alles goed gaat, heb ik dit jaar ook mijn masterdiploma in the pocket!

Benieuwd naar mijn volgende doelen? Hou dan zeker mijn blog in de gaten!

Het Bucketlist boek is onder andere te koop bij bol.com voor €14,99. Heb jij dit leuke boek al in je bezit?

Liefs, Eva

Een gedachte over “Het Bucketlist boek

  1. Pingback: Favorieten januari 2017 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

