New in: Lush

Een tijd geleden bracht ik nog eens een bezoekje aan één van mijn favoriete winkels van Maastricht: de Lush. Hoewel ik al heel wat zeepjes, scrubs en body butters in huis heb, kon ik het toch niet weerstaan om enkele goodies te kopen! Kijk je mee naar mijn buit?

Mijn doel was om nog iets in de solden te kopen, ondanks dat deze al lang bezig waren. Hoewel er nog maar heel weinig sale was, slaagde ik er toch in om een stukje Shoot for the Stars zeep te kopen. Deze had ik al eens vastgehad, maar ik had hem toen terug gelegd omdat ik nog andere zeep had die ik eerst wou opgebruiken. Omdat hij nu aan 50% korting was, kon ik het toch niet laten om een stukje mee te nemen!

Eén van mijn favoriete producten van Lush is de shower jelly. Mijn exemplaar van Whoosh was op en dus mocht ik van mezelf een nieuwe kopen. Toen ik de gele variant, Refresher, zag staan, besloot ik om deze eens te proberen. Ben benieuwd of deze mij ook zo kan bekoren!

Het Tea Tree Water zag ik al bij heel wat instagrammers verschijnen, waardoor mijn nieuwsgierigheid werd gewekt. De beschrijving zag er goed uit én hij rook lekker, dus ook deze kreeg een plekje in mijn winkelmandje!

Voor het eerst kreeg ik ook een testertje mee. Omdat ik erg benieuwd was naar de gezichtsproducten van Lush, koos ik voor een sample van Ultrabland, een gezichtsreiniger.

Als laatste kreeg ik een week later ook nog een bubble bar van mijn vriend cadeau. Hij was immers een weekend in Engeland en daar zijn alle Lush producten een stukje goedkoper! Ik ben alvast erg benieuwd hoe deze Big Bang zal zijn in bad.

Wat zijn jouw favoriete Lush-producten?

Liefs, Eva

6 gedachtes over “New in: Lush

  1. Die Shoot For The Stars zeept ruikt erg citroenfris vind ik! Er zat een stukje in een cadeaupakket dat ik nog met 50% korting kon scoren! 🙂 Ik wil ooit ook nog wel in Engeland Lush gaan shoppen!

Geef een reactie

