Waxmoods elektrische waxbrander

Wie me een beetje kent, weet dat ik dol ben op geurkaarsen. Op kot en op mijn kamer ruikt het dan ook altijd heerlijk fris. Om mijn tarts van Yankee Candle te branden, gebruikte ik tot voor kort een waxbrander met een theelichtje. Wel leuk, maar vrij onhandig en niet echt brandveilig. Toen ik laatst bij de Action een elektrische brander zag staan, belandde deze dan ook al snel in mijn winkelmandje!

De brander zit in een leuke set en was verkrijgbaar in twee kleuren. Ikzelf koos voor wit omdat ik dit het mooist vond staan bij mijn kamer, maar er was ook nog een lichtblauwe versie verkrijgbaar. Naast de brander zelf zaten er ook nog twee geurtjes bij: leuk om te proberen!

Het principe van de brander is poepsimpel: je stopt je wax vanboven in het kommetje en plaatst het deksel erop. Insteken, aanzetten en genieten maar! Ik kan er ondertussen al niet meer zonder: je ruikt de geur veel sneller en feller en je hem gewoon even snel insteken, zonder geknoei met lucifers of kaarsen. De buitenkant en het deksel voelen ook niet warm aan, waardoor je je niet kan verbranden.

Het mooiste van alles? Hij kostte maar €8,95, lekker goedkoop dus!

Heb jij thuis ook zo’n leuke brander staan?

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Waxmoods elektrische waxbrander

  1. Pingback: Favorieten januari 2017 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

