Verjaardagswishlist

Zondag is het alweer zo ver: mijn verjaardag. Mijn eenentwintigste levensjaar is omgevlogen en ik kan me nog goed herinneren dat ik schreef over wat ik die dag allemaal had gedaan. Maar goed: de tweeëntwintig lonkt en daarbij horen natuurlijk ook enkele cadeautjes! Kijk je mee naar mijn wishlist?

Ik ben altijd al dol geweest op geurkaarsjes, maar in deze blokperiode lijk ik er nog meer verslaafd aan. Elke dag brandde ik wel een kaarsje (misschien wel voor wat geluk bij de examens?) en rook het heerlijk in mijn kamer. Vooral de exemplaren van Yankee Candle hebben mijn hart gestolen met hun mooie vormgeving en heerlijke geuren. Hoewel ik vooral van zoete geuren hou, zou ik mijn stash graag wat uitbreiden met enkele frissere lentegeuren.

Yankee Candle geurkaarsen – verschillende prijzen, oa. te koop via Beauty & Bobs

Voor Kerst kreeg ik het Bucketlist boek cadeau van een vriendin. Deze stond oorspronkelijk op mijn verjaardagswishlist, maar niet getreurd! De geweldige Elise De Rijck heeft namelijk nog heel wat andere musthave boeken geschreven. Stiekem hoop ik dan ook dat ik het Bucketlist boek voor koppels of voor vrienden binnenkort ook een plekje mag geven in mijn boekenkast.

Het Bucketlist boek voor koppels/vrienden door Elise de Rijck – €12,50 bij bol.com

Hoewel mijn boekenkast al volstaat met ‘creatieve’ boeken, kan er vast nog wel eentje bij. Om al mijn schriftjes en notitieboekjes te vullen, lijkt het Handlettering doe je zo! boek me ideaal. Het lijkt me heerlijk om aan de slag te gaan met handlettering en dit mooie boek.

Handlettering doe je zo! door Karin Luttenberg –  €14,99 bij bol.com

Ik vind gezelschapsspelletjes echt heel fijn om te spelen. Vooral op kot organiseren we al eens een spelletjesavond (met hapjes en drankjes of course!). Hoewel ik thuis al een kast vol spellen heb, blijven er altijd nieuwe, leuke exemplaren bijkomen. Black Stories is één van mijn favorieten en verdient dan ook een plekje op mijn wishlist.

Black Stories – €9,99 bij bol.com

De laatste tijd vind ik het servies van Blond Amsterdam steeds leuker. De printen zijn heel schattig en lief en ook lekker girly. Het enige waar ik voor vrees is dat als ik er eenmaal aan begin, ik ook alles wil verzamelen, haha! Vooral de borden met steden erop vind ik heel leuk!

Blond Amsterdam City bord – €7,95 bij bol.com

Zoals je ziet staat er geen make-up of verzorging op mijn verlanglijstje. Voorlopig heb ik gewoon wel even genoeg van deze spulletjes! Al zeg ik geen nee tegen een lipstick van Mac of spulletjes van Lush… 😉

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Verjaardagswishlist

  1. Kan het boek over handlettering alvast aanbevelen! Ik heb het zelf ook en er staan heel nuttige tips in vind ik. Leuk om mee te oefenen. Toffe wishlist!

Geef een reactie

