Happiness is… #1

In 2016 probeerde ik wekelijks een fotodagboek bij te houden. Helaas waren deze soms nogal saai (boe examens!) dus stopte ik er na een tijd mee. Bij wijze van goede voornemens leek het me leuk om elke week een paar leuke momenten van de afgelopen dagen op te sommen. Kijken jullie mee naar de allereerste week? 

Happiness is…

…na een dag leren een heerlijk badje nemen met deze lekkere producten!
…in mijn pauze toch even de winkels induiken, op zoek naar de eerste soldenkoopjes! Zo kocht ik onder andere al wat kerstversiering voor volgend jaar (zoals de mevrouw in de Hema zei: “tis nu de moment hé!”).
…studeren in mijn onesie! Zo heb ik het toch net iets minder koud.

…chocoladefonduen, hmmmm.
…Driekoningen vieren met een heerlijke taart (maar de boon toch niet in jouw stukje vinden, helaas!). Nog iemand die dit viert met taart en een kroon?
…het allerlaatste beetje van Whoosh opgebruiken (ok, dat is misschien niet zo vrolijk, maar nu heb ik wel een excuus om weer te gaan shoppen)

Zoals je ziet was de eerste week gevuld met ontspannende blokpauzes. Hoewel mijn examens nog lang niet gedaan zijn, zal het volgende week vast en zeker een hele fijne week worden. De vijftiende vier ik namelijk mijn tweeëntwintigste verjaardag, spannend!

Geniet nog van je zondag!

Liefs, Eva

 

4 gedachtes over “Happiness is… #1

  1. Oooh chocoladefondue! Dat is hier veel te lang geleden. En nu is het inderdaad het perfecte moment om je kerstversiering voor dit jaar te kopen. Haha 😀 Veel succes met je examens en al gefeliciteerd met je verjaardag!

Geef een reactie

