New in: Born Pretty Store

Ook het online walhalla Born Pretty Store speelde dit jaar voor Kerstman en strooide met leuke juweeltjes. Ik koos voor enkele speciale kettingen en een paar (zomerse) oorbellen! Kijk je mee?

Als eerste koos ik voor deze grotere zwart-wit ketting. Hij is wat opvallender dan mijn andere kettingen, maar zal prachtig staan bij een simpel topje!

Grote ketting – $1,99

Ook dit  romantisch gouden kettinkje met een halve maan en enkele sterretjes belandde in mijn virtueel winkelmandje. Ideaal voor op een mooi wollen truitje!

Ketting met maantje – $1,88

Ook de globetrotters onder ons mogen op hun twee oren slapen: bij Born Pretty Store vind je namelijk ook heel wat reis-geïnspireerde juweeltjes! Wat dacht je bijvoorbeeld van deze wereldkaart ketting?

Ketting in de vorm van een wereldkaart – $2,29

Om toch nog een beetje zon te hebben in deze barre wintertijden, koos ik als laatste voor deze ananasoorbellen. Lekker vrolijk en zomers!

Oorstekers in de vorm van ananassen – $1,99

PS: bij Born Pretty Store geniet je ook steeds van gratis verzending en van 10% korting met de code GROT10!

Liefs, Eva

Een gedachte over “New in: Born Pretty Store

Geef een reactie

