The Body Shop Spiced Apple Festive Tin

Hoewel ik had gezworen om geen douchegels en badspullen meer te kopen of op mijn verlanglijstje te plaatsen, maak ik voor mijn twee favoriete winkels -Lush en de Body Shop- heel graag een uitzondering. Ik was dan ook erg blij toen ik op een laat Kerstfeestje de Spiced Apple Festive Tin terugvond in mijn pakje! De Glazed Apple variant van vorig jaar (twee jaar geleden?) heeft er sinds kort dus een maatje bij.

In deze prachtige groene appel (inclusief leuke strik) zitten producten uit de Spiced Apple lijn, één van de Kerstgeuren van 2016. Deze geur ruikt ietwat zurig naar appels, aangevuld met een heerlijk warme toets van kaneel. Heerlijk als je het mij vraagt!

In het zoete appeltje vind je vier kleine producten terug. Als eerste tover ik een showergel tevoorschijn. Deze schuimt lekker en doet gewoon wat hij moet doen: heerlijk ruiken en goed schoonmaken. Nadat je je hebt gewassen, is het natuurlijk tijd om je huid te verzorgen en te beschermen tegen de winterkoude. Dit doe je door je eerst goed te scrubben met de sugar scrub. Door de grove korrel voelt je huid in no time weer als een babyvelletje aan! Om je pas gescrubde huid goed te verzorgen, kan je daarna kiezen voor de body lotion of de iets dikkere softening body gel-lotion.

Je ziet het: in de Spiced Apple Festive Tin vind je een hele huidverzorging terug. Ideaal om de gure winter door te komen, onder het genot van de lekkere, kruidige appelgeur. Ik ben vooral fan van de sugar scrub, die maakt mijn huid echt heel zacht! Laat die eerste sneeuwvlokken nu maar komen!

De Spiced Apple Festive Tin kost normaal €20 bij de Body Shop, maar je kan hem in de sale scoren voor de helft van de prijs!

Heb jij dit appeltje al in huis gehaald?

Liefs, Eva

7 gedachtes over “The Body Shop Spiced Apple Festive Tin

  1. Pingback: Favorieten januari 2017 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

